Nervus 2008.03.05. 19:43

Tilos az Á...

rpádsáv. Igen. Budapesten, március 15.-én az ünnepségek helyszínén _csak_ magyar, EU, Budapest zászló lehet nálad.
Más nem.

Megoldás?
Varrd össze a magyart és az Árpád-sávost. Vajon mit csinálnak?

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr44367252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kehes 2008.03.05. 22:13:09

nervus: ne keverd dolgokat. ezt az ordibáló, tojásdobáló csőcseléket ne hasonlítsd azokhoz a forradalmárokhoz, akik a saját idejükben változást akartak _jobbítani_ akartak. A világháborúk meg pláne nem tartoznak ide, hiszen azt az adott országok "uralkodói" kezdték, és még véletlenül sem a nép.
Az említett forradalmakhoz képest azért némileg a társadalmi berendezkedés is változott. Mellesleg azt nem fogják fel a T. egybegyűlők, hogy pont az általuk oly sokat szídott liberalizmusnak köszönhető, hogy ők egyáltalán odamehetnek handabandázni stb., csak éppen a kellő intelligencia nem szorult beléjük ahhoz, hogy mégse menjenek oda hanem maradjanak meg magukban.

Nervus 2008.03.05. 22:15:44

Perszeperszepersze. Véletlenül sem a nép. Az uralkodó dönt, a katonák meg teremtődnek. Ugye. Ez is jobbítani akar, de ha neked jó a havi gáz/villany/víz áremelés etc, akkor élj boldogan.
"Ordibáló" Mert a forradalmak tényleg nagyon halkak ám. Tojást dobálni meg lehet, a negatív vélemény kinyilvánítása.

balazs76 2008.03.05. 22:17:39

gyurcsánynak is lehetne akkora intelligenciája hogy nem menne soha többé a Parlament közelébe. Amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten. Szar alaknak szar jár.

balazs76 2008.03.05. 22:20:59

1848-ban és 1956-ban pont ugyanekkoraq "liberalizmus" volot mint ma, pont ugyanúgy börtönöztek mint ma

kehes 2008.03.05. 22:27:45

nervus: halálkomolyan gondolod, hogy mondjuk egy kormányváltástól olcsóbb lesz a gáz/villany/víz? ez azért nagyon kommunizmus-szagú...
mégegyszer: ezt az egészet ne hasonlítsd forradalomhoz, hiszen a forradalom mindíg az adott gazdasági-társadalmi berendezkedés alapjainak (pl. tulajdonviszonyok) megváltoztatására törekszik, itt meg szó sincs erről (vagy lemaradtam valamiről?) (nagyon eretnek gondolat jön: a töritanárunk szerint '56 sem volt szigorúan vett forradalom, hiszen szó sem volt a szocialista tulajdonviszonyok megváltoztatásáról, csak a "felépítményen", a szervezetrendszeren. néhány vezetési elven és személyeken akartak változtatni)
még a háborúkhoz: igen, az uralkodó dönt, a katonák meg sorozódnak vagy max zsoldosként lesznek azok.
már nem neked, hanem a magyarkodóknak: szerintetek mivel teszel jobbat az országnak? ha dolgozol és fizeted az adót vagy ha egy-egy ilyen akció keretében többmilliós kárt okozol az utcán, házakban, üzletekben?

ununu 2008.03.05. 22:28:06

a parasite-ok nézik az ország ünnepét. :DDD

Nervus 2008.03.05. 22:33:30

Kénytelen leszek én is válaszolni kehes: számold ki, hogy a több milliós kár mennyivel emeli az adódat, s mennyivel emelik a megszigorítások.
Valóban, a forradalom elsősorban nem a gazdaságot változtatja, de az utána jövő új kormány több, mint valószínű, hogy "rendet tesz".

vakablak 2008.03.05. 22:34:27

"lehet, hogy a hír nem szó szerint ez, de a lényeg épp ez."

Nem éppen. Te azt a benyomást igyekeztél kelteni (talán csak félreértésből, nem tudom), hogy márc. 15-én Budapesten általánosan tilos bárminemű másmilyen zászlóval való megjelenés. Hogy a hatalom akkor most bekeményít, korlátozza a szabadságjogokat. A valóság ezzel szemben ugye egész más. Csak a "főváros" (tulajdonképp a fővárosi önkormányzat) saját ünnepségére vonatkozó szabályról van szó, másmilyet nem is hozhatnak. Állításoddal szemben tehát éppen hogy nem mondható el, hogy ez "lényegében" ugyanaz volna, mint amit te verziód. Pl. a Fideszes meg a saját turulos ünnepségeitekre annyi és olyan árpádsávos zászlókkal mehettek, amennyivel csak tetszik, nem korlátozza azt senki.

ununU 2008.03.05. 22:37:43

"a "főváros" (tulajdonképp a fővárosi önkormányzat) saját ünnepségére vonatkozó szabályról van szó"

A FŐVÁROS AZ ÖNKORMÁNYZATÉ! KUSS! ITT LIBERALIZMUS VAN!

Nervus 2008.03.05. 22:38:20

Igen, de: sokan vidékről mennek fel, nem tudják letenni a zászlót. Vagy nem viszik, vagy nem mennek. Ugye egy zászlót nem lehet csak úgy eldugni.
De hogy megfeleljen neked: igen, csak oda nem lehet elvileg.

balazs76 2008.03.05. 22:49:07

kehes: mivel teszel jobbat, ha azért dolgozol és fizeted a megnövekedett adódból az utóbbi években 6000000000000 forinttal megnőtt államadósságot, vagy elkergeted azt aki évről évre egyre több kölcsönt vesz fel. 6000 milliárt forintnak se híre se hamva. Eltűntették. És te fizeted vissza és a gyerekeid.

kehes 2008.03.05. 22:53:12

nervus: ezért logikus rombolni? ha már megszorítanak, akkor legalább legyen kár is?
amúgy mit értesz rend alatt? az új kormány rendreutasítja a világpiaci és világpgazdasági, -pénzügyi folyamatokat hogy nehogymá' ennek a sokat szenvedett kis országnak baja legyen? eléri, hogyajándékba kapjuk a gázt, áramot, stb.? becsületesen, átláthatóan kezeli az ország pénzeit és a haverokat direkt hátrányosan kezeli, nehogy a gyanú apró árnyéka is reájuk vetüljön? nemhogy erdélyt és a felvidéket, de az ajándékképp felajánlott borneót és celebeszt is visszacsatolná?

kehes 2008.03.05. 22:56:43

balazs76: ha elkergetem akkor nem kell visszafizetni? meg azokat a kölcsönöket sem, amiket a másik kormány vett anno és fog felvenni? meg a bizonytalan politikai helyzet miatti adósságbesorolás-romlásból adódó kamatfelárakat sem?

balazs76 2008.03.05. 22:57:22

ha elkergeted akkor nem lesz 9000000000000 forint vagy 12000000000000 2010-ig

balazs76 2008.03.05. 22:58:12

mivel lesz még itt osztogatás én nem másból mint kölcsönből.

NoMojito 2008.03.05. 22:58:47

A jó hír az hogy ha nem akarunk semmiért sem fizetni, lesz még sokkal nagyobb a hiány. :)

VJack · http://www.kormanyvalto.hu 2008.03.05. 22:59:02

Ezt olvassátok el. (Nem szélsőjobbos írás.)

kuruc.info/r/9/21919/

Aztán lehet védeni Demszkyt meg az egész rabló bagázst. Az Árpád-sávos zászló sok embernél a jelen hatalommal való egyet nem értést fejezi ki. Nekem is van. Ellenben nincs gázkamrám, és Trianon jelképem sem (bár nem örülök az ország egykori elvesztésének). Mondjuk héber kurcstartó sincs a zsebemben.

Ja: jelentkezzen az a hibbant, aki szerint Gyurcsány és bandája a nép érdekében szakad meg nap mint nap.

Amúgy meg azért kimenni, hogy meghallgassuk a majmokat, ahogy hülyének nézve szónokolnak a népnek...

kehes 2008.03.05. 23:01:09

megnyugtatlak, sokkal több lenne...

Nervus 2008.03.05. 23:12:06

VJack: bizony, nekem sincs Trianon jelképem, sőt, sosem emeltem fel sem mellette, sem ellene a hangom. Majd egyszer írok róla...

kössabetonba 2008.03.05. 23:12:41

ez a zászlókitiltósdi nagyon fincsi dolog:

mi lenne ha megjelennék egy 48-as honvédzászlóval? nem vihetném be? pedig még a témához is illeszkedik. persze a magyarfóbiások felhozhatják, hogy pár éve még ez volt a miép gyűlések sztárja nem az árpádsávos...

de most komolyan; egy 48-as megemlékezésre nem vihetek be korabeli zászlót?

hát az izraelit kitiltják-e? akkor nem fognak nyivákolni a fokozódó ántiszemitizmus miatt? esetleg a kerekes cigányzászló? provokátorok számára korlátlan a választék...

vissza fog ez még baszni demszkibasira...

érdektelen 2008.03.05. 23:13:12

Még valami, főleg az itt hülyeségekkel habzókhoz: bár úgy lenne, hogy ebben az országban ez legyen a legnagyobb baj. Hogy most Árpád-sáv, vagy sem.

Megjegyzem, pár évvel ezelőttig ez nem is volt téma.

Nervus 2008.03.05. 23:14:41

Pont most akartam megkérdezni, nem visz-e el valaki egy izraeli zászlót...

balazs76 2008.03.05. 23:16:51

megnyugtatlak: nem nőne hanem csökkenne!

kehes 2008.03.05. 23:17:37

vjack: tényleg nem szélsőjobbos... viszont tele van szakmai tévedésekkel, csúsztatásokkal
dehát a kuructól mit is lehetne várni...

kehes 2008.03.05. 23:19:07

balazs76: mesélj, mi lenne a módszer?

ununu 2008.03.05. 23:22:39

ha én gazdag lennék...

vennék egy traktort és árpádsávosra festeném....

budapestre csak azzal járnék, ha jönne a rendőr, kapna egy huszast...

balazs76 2008.03.05. 23:27:13

vagy a Horthy módszer: egyszerűen visszafizették az egészet, adtak a munkanélkülieknek földet, hogy abból éljenek, ne segélyekből.

kehes 2008.03.05. 23:27:55

ja, persze, ha '95-ben megteremtették rá a feltételeket, úgy már könnyű volt... egyébként max -2001, mert 2002-ben már javában ment az osztogatás

balazs76 2008.03.05. 23:28:06

így maradna annyi az adóból hogy 5-10 év alatt teljes egészében vissza lehetne fizetni az összes adósságot.

balazs76 2008.03.05. 23:29:03

2000-2001 ben is csökkent az államadósság. A ballib kormány kezdett megint felvenni 1000 milliárdokat

kehes 2008.03.05. 23:31:08

balazs76: egyszerűen visszafizetni? hipp-hopp? miből?
amúgy meg előbb meg kéne győzni sok munkanélkülit, hogy tényleg akarják azt
a földet...:)
komolyra fordítva: és akkor mi lenne? hogyan termelnének? milyen gépekkel? honnan lenne szakértelmük? hol adnák el?

G.T. 2008.03.05. 23:31:37

Az Árpádháziak sem éltek itt, biztosan átbaszott a töritanár, szinte sejtettem...

balazs76 2008.03.05. 23:33:21

az adód több mint fele szociális kiadásokra megy (segélyek főként) évi 1000 milliárdot tisztán lehetne spórolni ezzel

nem adnák el amit termelnek, megennék. Kapa, kasza, ásó. trágya. és egy szakkönyv esetleg, vagy a faluházán kis előadás hogyan kell termeszteni

balazs76 2008.03.05. 23:35:16

hidd el nem nehéz termeszteni, és nagyon sokan ráérnek egész nap.

kehes 2008.03.05. 23:43:04

balazs76: az első mondatoddal egyetértek, tényleg k sok a segély, nem érdemlik meg, megoldást kéne találni rá villámgyorsan, de a második, ez a földosztásos dolog - már ne is haragudj - agrárközgazdász végzettségűként megmosolyogtat...
megjegyzem lassan ott tartok, h tényleg jöjjön viktor a haverjaival, aztán mekkorát fog pofára esni a sok mostani hőzöngő - csak az a gond, h velük együtt én is...

balazs76 2008.03.05. 23:45:53

miért, te sem tudsz termeszteni? gépek nélkül? megmosolyogtató, agrárközgazdász létedre. 1-2 hold családonként és éljenek meg belőle. És nem szabadna eladniuk.

balazs76 2008.03.05. 23:46:58

vagy maximum vissza az államnak.

Gyurcsánynak ezzel kéne előrukkolnia: nem részvények, hanem földek a rászorulóknak.

kehes 2008.03.05. 23:50:06

na meg azt kéne kikötni, h az egyedüli örökös az állam. egy év után visszaszállna az összes föld, mert a kedves kuncsaftok éhenhalnának...

G.T. 2008.03.05. 23:56:00

Mi lesz márc. 15-én?
Lesz párszáz köcsög szűkagyú, aki
kimegy a kedvenc szimpatikus politikusát meghallgatni, akik mint minden évben, most is arról szónokolnak, hogy ők az igazi Petőfik! A beszéd után tapsolás, majd elhúz mindenki. Ezt a nagy semmit fogja közvetítetni az MTV is biztosan, ehhez az MTV nagyon ért, kommentálva, hogy de jó, hogy márc. 15-e van, és bedobnak 1-2 retro filmet... (valószínűleg most nem nácis filmet adnak márc. 15-ére való tekintettel)

Jó sok ember elkerüli nagyívben az egész ünnepséget, ha jó idő lesz, kirándulni egyszerűbb... Mi lesz még?

Természetesen lesznek párezren, akiknek a "ma' megélhetési politikusaival" van a bajuk, ők ki is mennek szépen, teszik a dolgukat a rendezvényeken, velük tartana még jópár ember, ha ottlenne, vagy nem lenne családja, esetleg egyéb programja.

1 dolog nem lesz: hasonlóan az okt. 23-ához, márc. 15, mint múltbéli történelmi esemény nem lesz megünnepelve, ez már egyre kevesebb embert érdekel a "liberális" világban, nem is értem, hogy az MSZP, vagy az SZDSZ miért akar megünnepelni magyar történelmi eseményeket, amikor nem akarják ismerni a magyar történelmet...
Az emberek azt sem tudják, h. mi történt anno március 15-én, és nem is nagyon érdekli már őket...
Egyébként hazafias multú 'politikai' ünnepen mit is várnánk mást, mint hazafiasságot? Magyar történelmet nem is lehetne ünnepelni valószínűleg manapság, esetleg el lehetne gondolkodni, hogy akkor faszább gyerekek voltak a magyarok, és többet tettek le az asztalra, mint most...

metaljacket 2008.03.05. 23:57:30

Tilos az árpisávos zászló?! Felháborító! Pedig nekünk fontos ez a törénelmi szimbólum, hisz ez ad nekünk erőt a nehéz napokon. Én például egy spontán tüntetésre sem megyek nélküle. Mi lesz most velünk? Példaképünk Árpád apánk forog a sírjában! De van egy ötletem! Szúrjunk ki a büdös bolsikkal, öltözzünk árpádsávba! Akkor mit csinálnak a szemetek? Törjünk borsot a libsibibsi hungarofóbok orra alá!

balazs76 2008.03.05. 23:58:38

aki nem dolgogik ne is egyék :)

ununu 2008.03.06. 00:11:57

tavaly a tesómmal, akkor értünk oda amikor demcki azt üvöltözte a mikrofonba, hogyaszongya: nyilasok, dunába lőtték, fasiszták, stb... ezt mind magától. március 15-re. :DDD

G.T. 2008.03.06. 00:15:29

az agráriumhoz is hozzászólva, Fletónak nincsen szüksége a vidékre, szerintem 1-2 nagyváros kivételével privatizálni szeretné Magyarország nagy részét, és odaadni a szomszédos országoknak a vidéket, mert jelenleg minden Budapest központú: a vasúttól, az új autópályákon át a munkahelyekig. A falvak halnak ki, de nem baj, könnyebb lesz Fletónak odaadni a földet másnak, mert nekünk magyaroknak nincsen szükségünk a vidékre, van a Tescoban francia vagy spanyol import is ugyan olyan áron... A cigányok felzárkóztatása, a kétkezi munka értékének visszaállítása a mai szocpolitikával viszont soha nem fog megváltozni: nem éri meg vidéken dolgozni, egyszerűbb ha csinálsz 8 gyereket, és felveszed a munkanélküli segélyt, ennyi esze még egy alulképzett cigánynak is van! Na így került elő a cigány szó, mint cimke ...:)))

phcalvin 2008.03.06. 00:16:52

És ha valaki mondjuk Tibet, vagy egy foci klubb címeres zászlaját akarja lengetni az mit kap?
És az mit kap, aki "árpádsáv" feliratú fehér posztót mer lengetni?

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.03.06. 00:22:03

Az a szegény kiskatona lesz nagy bajban majd a történelmi zászlók felvonulása résznél. Elviszik vajon a szerencsétlent?

balazs76 2008.03.06. 00:26:08

a huszárruhás lovasok karddal is félkatonai szervezet ?: )

kehes 2008.03.06. 00:27:19

GT: csal a memóriám? a népsavazásosdi egy szürke hétköznapon lett meghírdetve? egy gyurcsánytakaroggy sem hangzott el az utóbbi 4 nemzeti ünnepen? melyik párt is hívott "neves" külföldi vendégeket, hogy megemlékezzenek az aktuális ünnepről némi aktuálpolitikával?

G.T. 2008.03.06. 00:38:25

kehes-nek: "neves" külföldi vendégek kellene egy nemzeti ünnephez?

Én fogadni mertem volna 1 millában, hogy balhé lesz okt. 23-án, és nem hívtam volna meg a külföldi vendégeket, vagy lemontam volna, pláne egy külföldit szerinted mennyire érdekel egy magyar nemzeti ünnep? ...csak annyira mint téged egy külföldi nemzeti ünnep... Ezt sokan tudták, mégis meghívták őket, mert kell a balhé, minden politikusunk akart szereplési hiányban szenvedett...

Én csak azt nem értem, hogy egy liberális fővárosban, egy liberális Demszky, mi a fenét akar ünnepelni a Petőfi szobornál??????????????????
...valaki légyszi magyarázza meg!!!

El tudok képzelni olyan nemzeti ünnepet, ahol a nép ünnepel/"emlékezik meg", és egyik politikus pofázását sem kellene hallgatni, de a mi "aktuálpolitikusaink" ki nem hagynák a balhékeltés ezen formáját, Demszky-től Orbánig, vagy Fletóig, 1 kutya.

Mégegyszer, mit akar ünnepelni egy liberális párt liberális Demszky-je egy Petőfi szobornál??? Megfejtéseket ide várnám!
Ez az "ünnepségnek hírdetett politikai kampány, amit az adódból biztosít a rendőrség" egy vicc....

metaljacket 2008.03.06. 00:42:58

Lényeg a lényeg, nem szabad engednünk, ragaszkodnunk kell az árpádsávjainkhoz. A hagyományos pirosfehérzöld zászló nem fejezi ki Árpád apánk iránti végtelen tiszteletünket. És mi aktuálisabb március 15-én mint a nagy honfoglaló ős méltó ünneplése? Jó tudom, valami forradalom is volt aznap, de forradalmat már ünnepeltünk október 23-án nem?

Mufasa 2008.03.06. 00:49:04

Valami nagyon nagy gond van ezzel az országgal - és ezt nem a zászlóbetiltásra értem, az szerintem tök jogos, ráadásul mi köze lenne márc 15-höz.

Egy tisztességes megemlékezésre is képtelenek vagyunk, most is jobb-baloldali anyázás várható, a birka emberek birka tömegével, akik vevők erre a szemétre.

kehes 2008.03.06. 00:51:13

gt: miért NE ünnepelhetne akár demszky is a petőfi szobornál??? és miért NE ünnepelhetné demszky petőfit, március 15-ét, a forradalmat???
miért kellene megakadályozni ebben? miért kellene megtiltani neki? miért merült fel a kérdésed egyáltalán???
egy magyar párt magyar vezetője magyar ünnepet ünnepel. miért olyan furcsa ez?

metaljacket 2008.03.06. 00:55:41

"miért kellene megtiltani neki? miért merült fel a kérdésed egyáltalán???"


Hát egyrészt mert a Demszky nem szereti az árpádsávos zászlót, másrészt mert mi nem szeretjük a Demszkyt.

kehes 2008.03.06. 01:05:16

metaljacket: na látod! szerintem demszky sem imád(na) téged (ha ismerne), mégis valszeg pont sz@rna rá, h Te kivel hol mikor hányszor és mit/kit ünnepelsz - feltéve, ha hagyod őt azzal ahol akkor annyiszor és azt ünnepelni...
egyébként a helyében az ünepség díszleteként csak árpádsávos zászlót rakatnék ki.. akkor mit lépnétek?

G.T. 2008.03.06. 01:15:23

kehes: azért NEM, mert már a Rendőrség dupla kordonnal készül, tehát mindenki tudja, köztük Demszky is NAGYON JÓL TUDJA, hogy BALHÉ várható, és a normális ember nem fog odamenni ünnepelni biztonsági kordonokon, és biztonsági őrökön át, akik megmotozzák az ünnep alkalmából (legalábbis nekem nincsen szükségem ilyenre, ha ünnepelni mennék), csak az SZDSZpárti fanatikus elvakultak mennek oda+a balhékeltők! Szintén ugyan ez lesz igaz a többi párt ünnepségére. Tehát a várható bekövetkező eseményekről mindenki tud, akkor miért akarja a liberális Demszky mégis megünnepelni a márc. 15-ét a Petőfi szobornál, nagytotálban????
Hát mondjuk azért mert balhét, és médiát akar! Ünnepet egyáltalán nem!
Egyébként elmenne civilben márc. 15-én reggel a Petőfi szoborhoz a kutya sem fogja észrevenni, vagy megkérdezni, hogy mit keres itt, és ő is megünnepelheti a március 15-ét, mint bárki más, akár a Petőfi szobornál!!!
De ő valószínűleg nem akar így ünnepelni, mert nem akar ünnepelni!

De mégegyszer kérdem én, mi a fenének ünnepelne egy liberális egy Petőfi szobornál, hacsak nem a balhé kedvéért? Lesz szó március 15-éről szerinted? Szerintem nem lesz szó március 15-éről, de ünnepről sem lesz szó. Szerencse, hogy Pl. a halottak napját/mindenszenteket meg tudják ünnepelni az emberek még. Azt, hogy mit tettek őseink, hogy még itt lehetünk mindig, azt már nem tudjuk megünnepelni... Talán még a kommunizmusban meg tudtuk, titokban...

Átlátó 2008.03.06. 01:25:59

Ez a Demszky egy "nótórius hülye"! Zászlórendeletet hoztak. Érted?!

Javaslat 2008.03.06. 01:30:01

Maradjon otthon a "főhős". Garantáltan nem lesz rendbontás. A "főhős" már jelenlétével balhé.

G.T. 2008.03.06. 01:35:51

Kehes, ez egy tuti ötlet, a háttérbe mindenféle magyar történelmi zászlót rakjanak csak ki, legyen tömve az egész színpad mindenhol, így legalább van esély az ünnepre, és netán ha van még plusszban 1-2 áprádsávos zászló pár ember kezében, az még erősíti a régi hőseinkről való megemlékezést!!!, így az árpádsávos zászló félreértelmezése teljesen elkerülhető lenne, és a balhé is elkerülhető lenne!!!! Tuti ötlet!!! Szólj Demszkynek is!

De így, hogy liberálisan ki van tiltva az árpádsáv, és a fű is??? --> ezek balhét akarnak csak....

Kíváncsi vagyok mikor szedik elő a többi történelmi zászlót is az emberek, amit majd be fognak tiltani, hasonlóan az árpádsávoshoz! Én mindenesetre a helyükben sarló-kalapácsos vörös zászlóval mennék, az nem történelmi, és nem is magyar, semmi köze nincsen márc. 15-hez és nincs is kitiltva!
Vagy lehet, h. a sarló és kalapács a mai modern liberális világban nem divat, akkor maradna a vörös zászló, azzal már csak beengednek a 2. kordonon belülre! (persze nem ünnepelni, mert aki oda megy, az nem ünnepelni megy, de ezt már tisztáztuk azt hiszem:)

kenyszerjogasz 2008.03.06. 03:38:11

mit ünnepel egy liberális márc 15.én?

az abszoltizmus elleni forradalmat.
a népkéviseleti országgyűlést.
az úriszéki bíráskodás eltörlését.
a közteherviselést.
jobbágyfelszabadítást.

ilyesmik történtek akkor ugyanis.

más kérdés hogy demszky kapcsán nem igazán a liberalizmus ugrik be nekem...

0xFFFF 2008.03.06. 06:20:20

"Parasite 2008.03.05. 22:06:43 megint itt fogtok parasztkodni nagymagyarok? megint miattatok nem fogom megnézni országunk egyik legnagyobb ünnepét? ti, nagyon magyarok, nem veszitek észre hogy hányik tőletek az ország? "

"Hányik" mi ?! xD Te csak ünnepelj otthon francia honban.

0xFFFF 2008.03.06. 06:31:49

"kehes 2008.03.06. 00:51:13 gt: miért NE ünnepelhetne akár demszky is a petőfi szobornál??? és miért NE ünnepelhetné demszky petőfit, március 15-ét, a forradalmat???
miért kellene megakadályozni ebben? miért kellene megtiltani neki? miért merült fel a kérdésed egyáltalán???
egy magyar párt magyar vezetője magyar ünnepet ünnepel. miért olyan furcsa ez? "

Jogos kérdések ezek, megfordítom:

Miért ne ünnepelhetne bárki a Petőfi szobornál ? Miért ne ünnepelhetné bárki Petőfit, miért kell megtiltani neki ? Miért kell megakadályozni ebben ? Miért kell megtiltani az ünneplést az embereknek ? Miért tilt itt ez a demszkí gyerek ? Ki ez ? Mit lopott, hogy tiltogat ? Miért feszegeted ezt, hiszen a Petőfi nevét is kisbetűvel írod te tahófalvi román disznó ?

Bence 2008.03.06. 08:29:10

Kuka gyújtogatás, bármi szétverését elitélem.
De a tojással, dobálással mi a baj?
Azért az érdekes, hogy pl a köztársasági elnököt miért nem akarja megdobálni senki, vagy a sarki zöldségest??

qery qreyhound (törölt) · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.06. 08:31:59

"Egyebek közt megtiltják a nyeles esernyők, a zászlórudak és az üvegek bevitelét a kordon területére (...) A főváros ünnepségére csak a nemzeti lobogót, Budapest és az EU zászlaját lehet majd bevinni."

Szóval nemzeti trikolór, Budapest és EU zászlót is csak rúd nélkül lehet?

Az igazi Rocky Bilbao 2008.03.06. 08:42:24

A nagy toleráns Demszky szuperlib megmondja

Jézusom... 2008.03.06. 08:44:59

Jézusom, ez Magyarország... :(((((((((

Jóvan tojásdobálók, jóvan...

Csekonics · http://Csekonics 2008.03.06. 08:46:51

Szigorúan azon a logikán haladva, ami miatt nem lehet árpádsávos zászlót lengetni, Budapest zászlaja tetszik-nem tetszik román-zászló.
Nemzeti ünnepen román-zászló?!
Független(!!) Felelős(!!) Magyar(!!) kormányt!

megfigyelo 2008.03.06. 08:51:40

Aki "arpadsavos" zaszloval rohangal (mellesleg semmi koze az Arpad-hazhoz) az egyertelmuen gyilkolni keszulo nyilas gazember.
Ez vitathatatlan teny, ezt pontosan tudja mindenki, aki viszi, es mindenki ,aki latja, es ez nem fugg sem a csikok szamatol sem egyeb alberleti dumaktol, hogy ez nem is a nyilasok zaszlaja. Ha nem az lenne, mi a lofasznak lengetnek - 500 eve mas, mint a nyilasok nem hasznalt ilyen zaszlot, de lehet, hogy korabban sem.

megfigyelo 2008.03.06. 08:53:35

Ne tessek hulyesegeket irni: A roman zaszloban fuggolegesen vannak a csikok, es nincs benne Budapest cimere.

megfigyelo 2008.03.06. 08:59:23

A koztarsasagi elnokot azert nem akarja senki megdobalni, mert o kozismerten egy jobboldali szemelyiseg, es csak a jobboldalon vannak olyan aljas tahok, akik a nemzeti unnepet tojasdobalassal zavarjak meg. Goncz Arpad elnokot a jobboldali mocsok szinten megzavarta meg a 90-es evekben.

Magyarul: csak a jobboldal olyan kulturalatlan Magyarorszagon, hogy ilyet csinaljon es ill. batoritson.
Bizony, bizony...

S. Annyi 2008.03.06. 09:06:54

NEMONGYÁKMÁMEGNEKEM HOGY MICSINÁJJAK!!!

S. Annyi 2008.03.06. 09:07:50

megfigyelo! Az AVH.ban még van felvétel!

S. Annyi 2008.03.06. 09:10:05

Ameddig az Árpádsávos nincs betiltva, addig senkinek semmi joga beleszólni abba, hogy kivisszük, vagy sem. Tán a jobboldalt is be akarják tiltani? A gondolatot is? Az érzelmeket is? Hajrá!

Walter Melone · http://waltermelone.blog.hu 2008.03.06. 09:12:12

Tojással dobálni?! tudjátok ti hány vizitdíj kijönne az árából?!

Aki meg árpádsávot hord magánál az vállalja is fel a nézeteit. Ne álszenteskedjünk itt kéremszépen!

S. Annyi 2008.03.06. 09:12:43

Hadsereget gyűjtök. Ólomkatonákat. Terrorista vagyok.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.06. 09:18:05

Megfigyelő: - "Ha nem az lenne, mi a lofasznak lengetnek - 500 eve mas, mint a nyilasok nem hasznalt ilyen zaszlot, de lehet, hogy korabban sem."

wikipédia - árpádsáv:

Az „árpádsávok” a kései Árpád-háziak által használt, vörössel és ezüsttel (általában) hétszer vágott pajzsmező sávjai. Zászlón először az 1270-es években fordul elő bizonyíthatóan.[1] A motívum, amely az Árpád-kor utolsó évszázadában jelent meg az addig vörös színt használó Árpád-ház címerében, később a magyar címer részévé vált. Hírhedt modern kori változata a Nyilaskeresztes Párt zászlajában és karszalagjában volt látható, ahol azonban,a szokásos zászlóval ellen

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.06. 09:19:01

Valamiért lemaradt a komment vége, itt a forrás:

hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1ds%C3%A1v

pedig de 2008.03.06. 09:19:59

Nem mondják meg hogy micsájjá'
Azt mondják meg hogy mit NE csinájjá'

Szerintem álszent ez a vita!
Miért pont árpádsávos zászló? A többi nagy magyar zászló fel sem tűnik sehol! Miért PONT ez? Miéárt akartok hülyének nézni minket?
Az én nagyszüleim féltek egy ehhez hasonló zászlótól (hogy korrekt legyek) egyáltalán nem értem miért pont ezzel tudjátok kifejezni amagyarságotokat! Válasszatok a többi nagyon is sok magyar zászlóból.
Ja hogy az nem provokatív?
Ja hogy csodálkoztok hogy előbb utóbb aki adót fizet annak elege van abból hogy egy nemzeti ünnepet sem lehet megtartani? Érdekes hogy ahol "buli" volt ott erdőben lengtek a zászlók. Kár ezt tagadni.

kinot · http://kinot.blog.hu 2008.03.06. 09:20:35

azt a büdös k*rva eget
ezt is megértük

mámé 2008.03.06. 09:20:40

"a népkéviseleti országgyűlést."

hát igen a pártfegyelem nagyúr, még jó hogy az én érdekeimet képviselik, csak még nem vettem észre

"a közteherviselést."

ez nem azt jelenti, hogy azóta van ingyen ebéd?, kedves kis agymosó kampányuk nem épp ez ellen irányul?

"jobbágyfelszabadítást."

valahogy nem érzem magam szabadnak, lehet arányaiban keményebb dolgokat beszolgáltatni most mint akkor, a jó kis hitel meg még röghöz is köt, a lényeg, hogy nem egy faluba, hanem a sokkal, de sokkal jobb panel telepen szipolyoznak,

Valahogy úgy érzem hogy Demszkynek szabadna ezeknek a dolgoknak a fényében tündökölni

valahogy nem hiteles, hogy ő akarjon sok embernek ezekről a dolgokról beszédet mondani

asztrov 2008.03.06. 09:20:48

akinek ilyen árpádsávos - magyarkodós lövése van, vigyen amerikai zászlót... piros-fehérsávos, piros-fehérsávos, nem mindegy? :))) sőt, az amerikaiban még sok csillag is van! nem vörös, hanem fehér (vagy ezüst)..:)))

asztrov 2008.03.06. 09:22:19

kb annyi köze van az amerikai zászlónak 03.15-höz, mint az árpádsávosnak...

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.06. 09:24:31

"Az én nagyszüleim féltek egy ehhez hasonló zászlótól (hogy korrekt legyek)"

Az én nagyszüleim pedig a vöröscsillagtól és az ÁVH-tól rettegtek. Az előbbi mégis feltűnik ma Magyarországon egy kormánypárt kampányában, illetve a nagyobbik kormánypárt rendezvényein vörös zászlók lengenek egy közép-amerikai diktátor arcképével díszítve.

Az én szememben az árpád-sávos zászló mára a kettős mérce elleni tiltakozás szimbóluma lett, és ha van nálam ilyen zászló akkor ezért.

nemértem 2008.03.06. 09:30:57

De ha olyan kurvabüszkék vagytok arra, hogy magyarok vagytok, akkor miért nem a magyar zászlót lengetitek?!

S. Annyi 2008.03.06. 09:31:23

Jól van na. Majd kimegyünk és bégetünk, mint a birkák. Majd, ha a kormánnyal való ellenvéleményünknek akarunk hangot adni, várunk és az arra kijelölt időben és helyen fogunk halkan és csöndben az épp aktuális intézkedéseknek megfelelni.
Kulturáltan, csöndben. A forradalmak is rendezett körülmények közt zajlottak le, nemdebár? Én speciel egyszer sem vittem ki árpádsávos zászlót, csak azt nem bírom, hogy a szarrendváltás után két évtizeddel betiltanak valamit.

megfigyelo 2008.03.06. 09:31:37

Gery Greyhound, csak nem szegyelled, hogy potencialis nyilas gyilkos vagy, es azert viszed a csikos zaszlot?

S. Annyi 2008.03.06. 09:32:23

Mert szerintetek ebben az országban minden rendben van. Szerintünk meg NEM!!!

körökör 2008.03.06. 09:33:52

az atletico madrid játékosai is nyilasok,mert sokszor játszanak "árpádsávos" mezben? A NATO szövetségesek vagy a többi úniós ország zászlaját ugyan miért ne vihetném,amikor akarom.

S. Annyi 2008.03.06. 09:34:14

Gery Greyhound

Oroszul tózse, vagyis szintén :-)

megfigyelo 2008.03.06. 09:37:44

Hat a magyar tortenelem eddigi negy forradalma kozul 3 teljesen vertelenul gyozott. Ezt is unnepeljuk marcius 15-en...

S. Annyi 2008.03.06. 09:39:33

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

S. Annyi 2008.03.06. 09:42:06

Fejemen nemzetiszín szalag(piros-fehér-zöld) ( a gyengébek kedvéért). Övemen jobboldalt 1 kg. , a Szerencsi Cukorgyár által gyártott cukor, a bal oldalamon 1 kg, jódozott tengeri só lesz, szintén papírcsomagolásban. Az öngyújtómban kb. 12 milliliternyi benzin. Letartóztatnak???????L

S. Annyi 2008.03.06. 09:43:51

A "csegevárás" pólós kisköcsögök meg szabason flangálthatnak, vazze?

S. Annyi 2008.03.06. 09:44:49

A füvet meg szabadon sodorhatják a kultiban, vazze?

S. Annyi 2008.03.06. 09:45:28

gyurcsányék meg szabadon tehetiik tönkre az országot, vazze?

S. Annyi 2008.03.06. 09:49:39

Csalással hatalomhoz lehet jutni(maszop), csalással pártelnök lehet valaki (szadesz).Csak az árpádsáv szúrja ki a szemeket?

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.03.06. 10:04:33

"A "csegevárás" pólós kisköcsögök meg szabason flangálthatnak, vazze?

A füvet meg szabadon sodorhatják a kultiban, vazze?

gyurcsányék meg szabadon tehetiik tönkre az országot, vazze?"

mi ez bazmeg, sickratmen?

Tökös 2008.03.06. 11:17:29

A tojásaimat is megnézik az IN-Kal szakemberek,hogy valódiak e?

Nervus 2008.03.06. 13:32:56

Válaszolnék pár kommentre:
Nem, attól nem leszel nyilas, hogy ilyen zászlód van. Pont.
Megfigyelo: mit szolnal hozzá, ha elhúznál a faszomba?
pedig de: te is követhetnéd, először nyissatok ki egy történelemkönyvet.

VJack · http://www.kormanyvalto.hu 2008.03.06. 21:39:20

Kehes, az említett, Kuruc.info-n megjelenő írás egy Magyar Hírlapból átvett írás, ahogy lent a forrás is jelöli. Ha ezt sem tűnt fel, akkor ugyan honnan lenne érzéked a csúsztatások észrevételére? Már kezdted is a "Kurucozást", ahogy jólnevelt szajkózóhoz illik.

VJack · http://www.kormanyvalto.hu 2008.03.06. 21:39:21

Kehes, az említett, Kuruc.info-n megjelenő írás egy Magyar Hírlapból átvett írás, ahogy lent a forrás is jelöli. Ha ezt sem tűnt fel, akkor ugyan honnan lenne érzéked a csúsztatások észrevételére? Már kezdted is a "Kurucozást", ahogy jólnevelt szajkózóhoz illik.
süti beállítások módosítása