2007.09.19. 13:34
T-Online, T-Com
Írtam nekik e-mailt augusztus végén, hogy szeretném áthelyeztetni a telefonvonalat és az ADSL-t. Egy nappal később kaptam egy levelet automatától, hogy "majd válaszolunk".
Ez a majd eltartott pár napig, addigra én már el is költöztem. Szóltam telefonon, hogy hozzák ide magukat. (Végighallgattam hússzor, hogy a "tékötőjelcomponthun is intézkedhet, végigverekedtem magam a menükön, majd 5 perc zenehallgatás után kapcsoltak egy kezelőt). "Egy számla elkerülte a figyelmét..." Nem, az nem kerülte el, még el is faxoltam. "Jójó, megnézem... (10 perc) jajtényleg, bocsánat, de úgy látom, nem ADSL-képes a hely, majd szólunk."
Ez volt 2-3 hete, azt mondták, hogy majd elintézik.
Felhívtam őket múlt héten, hogy lehet-e itt ADSL-t létesíteni, akkor közölték, hogy nem.
Online kértem az UPC-t csütörtökön, hogy kell net, pénteken visszahívtak, kedden megcsinálták a netet...
A bejegyzés trackback címe:
https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr74170309
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek