Nervus 2007.09.19. 13:34

T-Online, T-Com

Említettem már talán, hogy mennyire szeretem őket, most azonban kurvára elegem van már belőlük.
Írtam nekik e-mailt augusztus végén, hogy szeretném áthelyeztetni a telefonvonalat és az ADSL-t. Egy nappal később kaptam egy levelet automatától, hogy "majd válaszolunk".
Ez a majd eltartott pár napig, addigra én már el is költöztem. Szóltam telefonon, hogy hozzák ide magukat. (Végighallgattam hússzor, hogy a "tékötőjelcomponthun is intézkedhet, végigverekedtem magam a menükön, majd 5 perc zenehallgatás után kapcsoltak egy kezelőt). "Egy számla elkerülte a figyelmét..." Nem, az nem kerülte el, még el is faxoltam. "Jójó, megnézem... (10 perc) jajtényleg, bocsánat, de úgy látom, nem ADSL-képes a hely, majd szólunk."
Ez volt 2-3 hete, azt mondták, hogy majd elintézik.
Felhívtam őket múlt héten, hogy lehet-e itt ADSL-t létesíteni, akkor közölték, hogy nem.
Online kértem az UPC-t csütörtökön, hogy kell net, pénteken visszahívtak, kedden megcsinálták a netet...

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr74170309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása