nervus 2007.07.06. 18:55

Izé...

Meg ne kérdezze valaki, hogy mi a fenéért ír ez zölddel, nem tudom. (énvagyokaludas) Annyi mindent ígértem már, hogy nem is emlékszem mindre, de azt tudom, hogy nem sokat tartottam be eddig. Úgyhogy azon leszek, hogy ezt helyrehozzam :] - ez is egy ígéret volt, úgyse tartom be, de ezt betartom.
A képek jönnek a mai nap folyamán, melyhez csatolom a levelet, amit a »kuruc.info -nak küldtem, és amivel ők valahogy nem sokat foglalkoztak (eddig?). Lehet csak annyi volt a bajuk, hogy nem írtam oda a teljes, valós nevem. De ez nem csoda, nem szeretem a nevem használni, biztonságban érzem magam valami álnév mögött - persze szinte csak neten.
Fúj a szél és ... fúj a szél. Mindjárt jön a levél

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr73113091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása