Igen, itt. Persze titokban, nehogy tudjuk már, hogy mikor jön. 15:20 körül kaptam meg a hírt, hogy 15:00-ra jött. 15:30-kor már a "helyszínen" voltam, ahol valóban nem volt semmi látnivaló. Hogy addigra oszlott-e el a tömeg, nem tudom, de akkor már elég kevesen lézengtek.

Sétáltam egy kört, megtaláltam egy csapatszállító kisbuszt, benne a csapattal [ahah]. Épp egy öltönyös férfival értem oda két álldogálló rendőr mellé, s mivel pont pirosat kaptam, én is megálltam.
 Férfi: Elnézést, megkérdezhetem, hogy mit csinálnak itt?
 Rendőr: Semmit! - Undorítóan vigyorgó, sunyi pofa...
 F: Nem tájékoztatja az állampolgárokat, hogy miért állnak itt?
 R: Miért baj az, ha a rendőrség kiáll valahova?
 F: Nem baj, de pont az SZDSZ-székház elé, ahol csomó ember áll?
 R: Igen, itt az elnökük.
 F: Viszlát.

Azzal elment, ahelyett, hogy maradt volna tüntetni. Egy újabb kör séta után már se rendőrök, se tüntetők nem voltak sehol. Rejtély, hova tűnhettek.
De
Sosem éreztem még magam így. Éreztem, hogy az emberek félnek, hogy nem mernek szólni. Láttam a rendőrökön a magabiztosságot, láttam, hogy azt érzik: ők az erősebbek.
Senkinél nem láttam zászlót, sőt, semmit. Nem tájékoztatják előre a lakosságot arról, hogy eljön valamelyik kormánypárti, nehogy tüntetni merjünk.

Ideje lenne talán újra összefogni, újra cselekedni [juj, remélem nem töri rám a kommandó az ajtót], mert ez így nem maradhat. Ha a népszavazás megbukik [miért érzem úgy, hogy meg fog?], akkor ezek egyre biztosabban fogják érezni magukat a nyeregben.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr61345896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása