Nervus 2008.10.05. 20:42

Játékszabályok

Na, akkor néhány szabály, azoknak a kedvéért, akiknek az agyuk súlyos problémákkal küszködik [nincs].

  1. Ez itt az én blogom. Tehát azt írok ide, ami az én szemléleteim szerint ide illik.
  2. Te nem vagy köteles olvasni a blogomat. Ha valami nem tetszik, vagy elmondod normálisan, vagy le se írod.
  3. Ha valaki nem tetszik nekem, neked meg igen, nem kell elküldened anyámba.
  4. Ne másold be ide a személyes adataimat, ez nem a kuruc.info, az NBH meg úgyis tudja magától.
  5. Ha 10 éves vagyok, ha 100, neked semmi közöd hozzá.
  6. Ez még mindig az én blogom, tehát nem vagy köteles olvasni azt.
  7. Csinálj jobbat.

Röviden ennyi. Akinek továbbra is problémái vannak, annak megadom az orvosom címét.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr70697811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JOBBoldali · http://kurvaanyad.kuss 2008.10.12. 22:11:59

Megse tud szólalni csak törli szónélkül a kommenteket!

Nervus 2008.10.13. 15:41:13

Kis aranyom, majd ha leszoksz a kurvaanyázásról, amire a csoffadt jobboldali agyad lehetőséget ad, akkor talán hozzád is szólok. Addig meg némaság.
süti beállítások módosítása