Nervus 2008.02.25. 18:23

Az UPC-nek

"Tisztelt UPC Magyarország Kft!

Ezeket a sorokat internet hiányában kénytelen vagyok a Microsoft csodás termékében, Jegyzettömbben megírni Önöknek, hogy majd egy szép
[nyári?] napon el is küldhessem.
Már órák óta szenved az internetszolgáltatás, kezdetben csak a külföldi szerverek, később már a magyarok sem voltak elérhetők. Néha egy
boldog pillanatra láthatóvá vált a Google - hogy néhány másodperc múlva el is tűnhessen.
Mivel nem óhajtok több ezer forintot az Önök csodálatos zenéjének többszöri meghallgatására elkölteni, ezért [amíg volt bizonyos hozzáférésem]
írtam Önöknek, hogy a szolgáltatás megközelíti egy vemhes macska aktivitását. Akkor még csak 11 percet kellett várni, hogy foglalkozzanak
problémáimmal.
Fél órával később úgy gondoltam - mivel a helyzet egyre jobban romlott -, hogy emlékeztetem Önöket a problémára. Ekkor már 23 perc lett volna
a várakozási idő. Azonban abban a pillanatban elérhető lett az internet, azóta pedig ismételten szenved.

Tisztelt UPC!
Én megértem, hogy nem tehetnek minden hibáról Önök, azonban nem hiszem, hogy a hetente / 2 naponta előkerülő hibákban Önök "ártatlanok"
lennének. Nyilván a legtöbben kibírják internet nélkül, de webfejlesztőként/programozóként elég nehéz kivárni azt a pár percet [órát], amíg
bármihez is hozzá lehetne kezdeni.
Legalább azt a minimálisan hibamentes szolgáltatást biztosítanák, mielőtt mindenütt az Önök remek szolgáltatásait reklámozzák."

Hah, nehogy azt gondoljátok, hogy van netem. Dehogy. Csak épp bejön pár magyar oldal. De pl. az előbb bejött a kuruc.info is. Élmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr93354077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása