Mai napra is megvolt a kaland.
Reggel lerohadt az egyik villamos, természetesen akkor, amikor én is sietnék. A mi villamosunk épp a döglődő előtt állt, szerencsére pont összetalálkoztam egy ismerőst, így legalább volt kivel szidni az MVK-t.
Drága vezetőnk nem volt hajlandó kinyitni az ajtót, mert "megvárjuk, amíg a kollega életet lehel a járműbe", ezért várhattunk öt percet.
Végül levergődtünk az első ajtón, aztán visszarohantunk, mert lehet beindul az első.
Nem, az összes villamosról szálljon le mindenki jól. Szép nagy lett a sor, nem tudom, mikorra állhatott helyre a forgalom.

Végül bejártam fél Miskolcot csavarokért, amit természetesen nem sikerült szerezni.
Hazafelé úgyszintén villamosra szálltam, ahol azonnal megcsapott valami dög erős festékszag.
Mellettem egy férfi zacskót szorított az arcára, gondoltam ő se bírja ezt a hülye szagot.
Leszállás előtt már tántorgott és motyogott, míg végül megláttam, hogy a zacskóban van valami folyadék.
Igen, hígító volt, ki is zuhant a kocsik elé jól, sajna nem ütötték el.
Most láttam a mentőt és a rendőrséget, remélem le is lövik.

De jogos a kérdés:
Miért kell jegyet venni? Vagy nem tudod használni, mert nincs min, vagy szívnod kell neked is a hígítót.
Esetleg pont a műsor kerül olyan kurva sokba? [Pont most fognak drágulni a jegyek és a bérletek januárban. Soha többet nem fogok venni...]

ad1.: nem, nem cigány volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr5250970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása