Nervus 2007.10.10. 17:44

Dögvész

A mai nap egy viszonylagos katasztrófa volt, végre lassan vége.

Jártam hangversenyen, amiről kiderült, hogy egyáltalán nem az volt, amire számítottam:
a Budapest Szaxofon Quartet lépett fel, az egész nem tartott tovább 40 percnél.
Utána felmásztam az első villamosra, ahol persze hely alig van (miért is lenne), de igyekeztem közel az ajtóhoz állni, mert lehetetlen lett volna utána leszállni.
Mindenki szépen leszállt, kivéve egy "hölgyet" (Cigány? Áá, dehogy!), aki hangosan magyarázta, hogy miért van nálam ekkora "batyu", ő siet leszállni, mert itt marad.
A kellemes hangulatot (Maga szerint hova álljak, amikor egy gombostű se férne el, basszameg?!) megoldotta a vezető:
"Elnézést, egy perc múlva indulunk csak". Néhány perc múlva: "Még egy perc...".
Végül (legalább 2 perc múlva) dög lassan elaraszolt a villamos. Hogy mi baja lehetett, nem tudom.

Ellenben dög idegesítő, hogy az egész suliban azt pletykálják, hogy xy-al összejöttem.

Be lehet kapni!

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr27192506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása