Nervus 2007.09.18. 12:36

Visszatértem

Visszatértem!
Bizony, újra itt vagyok, bár kicsit nehezen. 2 hét után a T-online közölte, hogy nem hozza ide az ADSL-t, sajnálja. Úgyhogy most UPC-vel vagyok kénytelen élni...
Tegnap voltam tüntetésen (itt Miskolcon), bár sajna elkéstem kicsit, de legalább láthattam, hogy még nem adtuk fel.
A tegnapi pesti tüntetés - ha jól veszem észre -, egy kabaré lehetett, az Y-terv egy marhaság volt, de ez már lassan megszokható...
Elég kellemetlen volt ez a 2 hét, net és tv nélkül (bár nem vagyok egy nagy TV-rajongó), de rádióból nehezebben tudtam értesülni.
Kérdés az olvasókhoz: Lesz-e a mai napon Miskolcon tüntetés? Hol/mikor?

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr71169314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása