nervus 2007.07.29. 23:06

Már megint

Már megint úgy gondoltam, hogy nem ér semmit az egész, és hagyom a fenébe - szerintem nagyon helyesen, de most mégis folytatom. Gondoltam mától minden nap felteszek valami képet, annak örömére, hogy megjött a Kodak Z710, ami remek kis gép, főleg kezdőknek.
Lehetne a blog címe napikep.blog.hu, vagy valami hasonló, de ha már így kezdtem el, így folytatom.
Nem akarok tipikus "ma jó napom volt" és hasonló idióta blogot írni, úgyhogy majd igyekszem értelmes dolgokkal traktálni az emberiséget.
Jaigen, Leninváros. Írok róla szép hosszú tanulmányt. A képeket meg tényleg felrakom már.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr30127904

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bloghu 2007.07.29. 23:07:15

[...]gondoltam, hogy nem ér semmit az egész, és hagyom a fenébe - szerintem nagyon h..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása