Előre lehetett sejteni, hogy ő lesz az, de azt, amit a szeretett jobboldal egyik "bástyája" elkezdett, már én sem hittem volna.
Igen, ismét a kurucinfóról van szó. Kezdem valóban azt hinni, hogy tényleg túlságosan rasszisták - pedig megfogadtam, hogy nem fogok ilyen [manapság] elcsépelt szavakat használni.
Valóban kezdenek(?) egy olyan oldal felé húzódni, amiből szerintem egyre több embernek elege van. Nekem már ígyis épp eléggé tele van az a bizonyos a magyar birkákkal, de azzal is, hogy még birkábbá tesznek minket. Nem csoda, hogy egyre többen ítélnek meg minket nácinak - hiszen mindenhonnan ezt hallják, de van benne némi igazság is. A legtöbben már vérszemet kapnak a "zsidó" szótól, és ha bármi témáról szó van: abban vannak zsidók is.

Felőlem lehet Alföldi Róbert zsidó: ha valaki jó színész, akkor kit érdekel, ha zsidó? És ha cigány? Érdekel ez valakit? Szerintem rohadtul nem.

De igen, ők tudják, mert csak. És ők írják azt, hogy náluk nem kell a sorok között olvasni, és ők szidják a baloldali médiát, hogy túlzottan támogatják és diktálják Gyurcsányt.
A kurucinfó ugyanezt teszi: ők is torzítanak, ők is írnak _rengeteg_ hülyeséget, amit sok birka [tisztelet a kivételnek] be is vesz jól.

De attól függetlenül van sok hasznos tettük is...
»Ez a videó megdöbbentő.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr28270798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása