Nervus 2007.10.25. 15:00

Áruló Rogán!

Rogán Antal kapott egy SMS-t a kuruc.info-tól, melyben a hídblokádra hívják.
Tehát a kurucinfo már szervezi be az embereket SMS-ben. Ez jó.
Rogán bácsi azonban elsírta magát, hogy jaj nekünk, ezek a csúnyák törvénytelen eszközökkel akarnak kormányt váltani, és jaj, ezt nem szabad, mert "törvénytelen eszközöket nem szabad politika célokra használni".

Ez a **** csütörtökön a legfőbb ügyészhez fordult, és arra kérte, hogy "a törvény teljes szigorával lépjen fel az sms terjesztői és a törvénytelenségre buzdító felhívás készítőivel szemben".


Ezúton javaslok Rogán Antalnak egy történelemkönyvet.
Törvénytelen eszközök, melyeket politikai célokra használtak:
1848 - Szabadságharc
1956 - Forradalom
1990 - Taxisblokád

Tovább nem sorolom.
Toroczkai tárgyalása folyik. Fejlemények hamarosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr17207362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnár F. Árpád · http://hirhatter.com 2007.11.20. 13:45:15

Javaslom a törvény teljes szigorával való fellépést Rogán (Síró) Antal ellen. Valamit tudok.

Engem egyébként - pedig bizonyíthatóan előre jeleztem, hogy a hídblokádra nem tüntetni, hanem az előre várhatóan bekövetkező rendőrbűnözés video- és egyéb rögzítése céljából mentem, mégis - a maximális büntetést kaptam a fogdába vágás mellett: 50 ezer Ft bírságot, holott azt is tudták, hogy oknyomozóként jelentem meg a helyszínen, és éjjel-nappal - nonprofit módon, éppen ezért jövedelem nélkül - korrupció- és maffiaellenes nyomozásokat és tényfeltárást folytatok.

A rendőrség 5-6 hamis váddal illetett. Bűncselekményeiket súlyosbítja, hogy hamis vádjaikra a feltárt, perdöntő bizonyítékok ellenére is valamennyi hamis vádpointban elmarasztaltak annak ellenére, hogy bizonyítható és bizonyítandó módon tudták, hogy a világon mindent kamkorderrel rögzítettem, nem beszélve az egész környék bekamerázott voltáról, valamint az országos vezető médiumok és más személyek által készített videófelvételek tengeréről.

Rogán Antalról viszont a Hírháttér Rádión (hirhatter.t35.com) megjelentettem egy epés beszédet arról, hol kezdődik a bűnözés. Igazán hallgatag voltam Rogánnak valamennyi komolyabb ügyeit illetően.

De azért valahol el kell kezdeni...

Molnár F. Árpád
hirhatter.t35.com
süti beállítások módosítása