Nervus 2008.01.05. 17:35

Balfasz

Két éve van egy próbatárhelyem az extra.hu szolgáltatónál. Ott próbálok ki mindenféle scriptet, egy időben ott tároltam a fotóimat is.
Kaptam egy levelet még júniusban, de még csak most néztem meg: hiába, az extrás címeket nem használom.
Véletlenül elküldtem vagy 200 címre azt, hogy "lószar", persze a címek java nem is létezett.

A levél [amit kaptam] tartalma a következő volt:
Fejezd be a próbálgatást, mert Rendörségi ügyed lesz, ott magyarázkodhatsz!!!
BSA Referens/Pa
Gratulálok. Ez egy freemailes címről jött, biztos valami akciókommandós, aki azt gondolta, hogy jól rámijeszt a "Rendörség" és a "BSA" szóval.
A rendőrség nem tulajdonnév, de ez most lényegtelen. A BSA meg nem foglalkozik ilyesmivel, az úgyszintén lényegtelen. Továbbá a "próbálgatás" egyetlen levélből állt, ami max. 1 KB lehetett.
Ez nem volt spammelés, mert ajánlattétel nem volt benne [hacsak nem szeretne valaki lószart vásárolni].

Szóval rettegjünk, mert most már lószar miatt is elvisznek és bevagdosnak, besóznak, megköveznek, felkötnek jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr68285901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása