Nervus 2007.11.18. 23:11

Gyurivagyok

Hogy nekem már mennyire elegem van belőle. Úton-útfélen, gyerekektől, telefonokból, rádióból, tévéből, neten - mindenütt ez megy.
Mindenki örömmel harsogja, hogy "nefürgyélle". Egy ideig még elmegy, de most már enyhén túlzásba esünk. Emberek, ideje lenne már leállni, hogy autómatrica lett ebből az egészből.

"Gyuri vagyok:"
Google:
kb. 184 000 magyar nyelvű találat
"Ne fürgyé le"
Google:
kb. 40 900 magyar nyelvű találat

Kicsit kezd unalmas lenni már az ún. Gyuri-fanságból, mindenki ezzel van eltelve, én meg már rosszul vagyok, ha mindenütt ezt hallani.
Jó lenne már végre leállni az örökös Gyurizással, mert szerintem nem csak én utálom már rettentően. Inkább énekeljen mindenki egy számot a Kovbojoktól!

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr92233660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása