2007.11.14. 17:27
Hibás oktatás
Pl. ilyen hiba az ének tanítása. Sok országban egyáltalán nincs, ami valóban helytelen, de Magyarországon kicsit talán túlzásba vitték. Ha jól emlékszem első osztálytól legalább 10.-ig van, ami szinte teljesen fölösleges, mert valóban nem árt megtanulni a zenetörténetet - de azt össze lehet vonni a művészettörténelemmel, és néhány dalt sem árt ismerni, de:
fölösleges a gyerekeket még 15-16 éves korukban is azzal kínozni, hogy álljon ki énekelni, ha nem is tud. - Csak az átlagot és a kedvet rontja.
A rajz még hasznosabb, de az is ugyanez a kategória félig-meddig.
A matematika egy külön fejezet minden ember életében. Elég kevesen értik meg, és elég kevesen szeretik is. Én speciel annyira elvetemülten hülye vagyok hozzá, hogy kb. az összeadás és hatványozás színvonalán tudok elhelyezkedni, tovább nem. Érdekes, hogy az informatikával, programozzással nincsenek ilyen gondjaim.
Továbbá a matematikát már egy egyszerű számológéppel is meg lehet oldani.
Az iskola állítólag az életre nevel. Azonban a felnőttek - és gyerekek - bizonyos százaléka nem ismeri a Himnuszt, nem tudja ki a miniszterelnök, de sem Sólyom, sem a miniszterek nevét. De rengeteg alapvető dologgal nincsenek tisztában, csak a "pasim" "emos vagyok" meg ilyen idiótaságok... - közben pedig lehet kitűnő, senki nem azt fogja nézni.
A bejegyzés trackback címe:
https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr94229096
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek