A világ nem hülye, a világot mi tesszük olyanná, amilyen. Ha a világ hülye, arról mi is tehetünk.
Manapság egyre nehezebb normális embert találni, főként a fiatalok körében.
Mit is értek normális alatt (a fiatalabbak között).
Normális alatt azt értem, hogy nem fetreng részegen, öntudatlanul valahol már 14 évesen.
Normális alatt azt értem, hogy nem tesz fel magáról "nem illő" képeket az internetre.
Normális alatt azt értem, hogy nem fekszik már 13-16 évesen le mindenkivel, aki szembejön vele az utcán, csak mert az trendi és vagány.
És igen, ilyenből rengeteg van, és meg kell jegyeznem, hogy nem (csak) a cigányok között.
A mai 14-30 évesek között az a vagány, hogyha mindenkivel lefekszel, mert csak. Mert más is azt csinálja, és ha más is azt csinálja, nekünk is azt kell.
Lassan azonban a határ 14-ről is lentebb csúszik, már lefelé halad.
Sosem fogom elfelejteni amikor az alig 15 éves osztálytársam panaszkodott, hogy az anyja elfelejtette felíratni neki a fogamzásgátlót, és most bosszúból szül egy gyereket.
Sose felejtem el amikor a 15 éves lányka arról panaszkodott, hogy fáj a feje, mert éjszaka részegen megfejelte fogadásból a falat. "Utána meg valakivel lefeküdtem a parkban, csak nem tudom kivel." - Így szó szerint.
Persze van egy természetes buli, de azt hiszem, hogy ez már rég átlépte az épeszűség határát.
Azt sem felejtem el soha, amikor két 3 éves gyerek beszélgetett, hogy "én nem tudom ki az apukám, most a Józsi lakik velünk" és "én tudom ki az igazi apukám, csak ritkán látom".
Bizonyítékként elég felmenni MyVIP-re, megnézni a 12-22 év közötti lányok feltöltött képeit.

Lépjünk előre 10-20 évet a jövőben. Vajon mi lesz addigra a 15 éves lányból, aki minden szombaton részeg volt, és maga sem tudja kikkel feküdt le? Valószínűleg már van 1-2 gyereke, akik talán sosem fogják megismerni az apjukat.
Vajon milyen nevelést fognak kapni?

Így megy majd szépen lassan tönkre a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr3212534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sftomee (törölt) 2007.11.23. 16:23:13

Teljességgel egyetértek! Grat!

Wale 2007.12.06. 00:11:51

teljesen egyetértek azokkal amiket leírtál.. szoktam járni bulizni, mert jól szeretném érezni magam és néha előfordul, hogy többet iszok a kelleténél.. persze nem azért, mert csak így tudom jól érezni magam.. hülyeség, de szerintem ez is már "megszokás" az embereknél.
amikor azt írtam, hogy egyetértek a leírtakkal inkább ezzel a mindenkivel dugás-os témára céloztam.. kiráz a hideg ettől a züllött társadalomtól és attól, hogy manapság már nemis 15 inkább 13-14 évesen vesztik el a lányok a szüzességüket.. sőt aktív nemi életet élnek.
éljen a Föld!
süti beállítások módosítása