Nervus 2007.10.24. 22:22

OMG!

Blogelemzés következik. Siralmas. Kegyetlen. Nem bírom.
Az áldozat ő: »Hancsiii blogja :P
Remekül mutatja be a mai magyar ifjúság értelmi színvonalát. Valami EMO-girl lehet, vagy nem tudom, de ez siralmas. Ráadásul szinte minden szó más színnel.
Nézzük sorban. Helyesírási hibák pirossal.

"Első bejegyzésem xD" - Az xD-től eleve hányok, annyira szörnyű, de ez lényegtelen most.

"Hali-halíí! Jhuuj izgi xD most írok elősször :D Candym (Orsi) is ír blogot és tőlle loptam az ötletet hogy írjak :D
Délelőtt suli.. :S reggel 0.-om volt, álmosan de túléltem xD Technika.. átmentünk a másik suliba. Azután kémia... nem osztotta ki a dogát de nem is olyan nagy baj :D Délután eljött Zsófi mert elmaradt az énekkar és az annya úgytudta hogy lesz :) Msneztünk meg elvoltunk xD LoL felvettem azt az állat Zolit :) nemnormális de naon birom xD Elmentünk a számítógépes emberkéhez Zsófival és vettem fotópapírt meg simát :D hazaérve elkezdtem tanulmányozni a nyomtató kiskönyvét xD Végül csak nyomtatott.. de h még kit <3 (Tom  hogy hülye vok xD) Szal  (L) ŐT (L) :D hihi :D Tanultam.. angolt.. :S Este msn meg most írom ezt a blogot ;) nah majd írok még fain ez az izé xD"

Kell comment? Szerintem szánalmas. Na mindegy, nézzük tovább.
Hülye szavak a blogból:
"cukker, szomi, hajcsija, uncsiztam, blogocskám, naon, kajcsimat, sulee, fajin, köszcsi"
Továbbá aki ezt képes elolvasni, az nyer egy ingyenes kezelést a szemklinikára, mert ha mástól nem, ettől tuti szemrákot kap.
Hülye mondatok:
"PÉNTEK! 14 nap múlva goo London <3 jááj dejólesz" - Remélem ott is maradsz bazmeg.
"krumplit, valami kenyérbe rakott nemtommit, sertés Mcfarmot, dupla sajtos nemtudommit meg ilyenket szal tökjó volt "
"Aztán mennünk kellett mer ugye apám állat :S "
Az tuti... én az ilyen gyereket agyonverném. Mertnácivagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr22206591

Nervus 2007.10.25. 17:48:46

Majd ha megtanulsz kevesebb enterrel és :D nélkül írni, maradhat a hozzászólásod.
Olvassa a halál... hiszen olvashatatlan.

Nervus 2007.10.25. 18:46:41

Hajaj, látom sugárzik az ész. Nem unalmas? Ja, csak a szemorvos már nem ingyen van. Kommentek off!
süti beállítások módosítása