Nervus 2007.10.12. 16:33

Borítsuk fel!

Egész nap azon gondolkodtam, hogy miről fogok írni ma délután.
Felmerült bennem az a büdös emberke a villamosról, de arra visszagondolni is rossz.
Utána jött a magyar oktatás borzalmas helyzete, melyet most éppen egy tiszta kosz billentyűzet, egy fél ezer éves roncs (egyeseknek számítógép), melyen XP futott... sétált, és használhatatlan volt.
Az enter beragadt, kikapcsolt magától, villogott...

De végül megtörtént az, amire végképp nem számítottam.
Kiléptem a suliból, és láttam, hogy 2 villamos áll, de mindkettőnek nyitva az ajtaja, alig vannak rajta emberek, és a környékén áll elég sok ember.
Közelebb érve láttam, hogy legalább 3-4 villamos is feltorlódott már, és hogy nem néhány ember van ott, hanem legalább 150-200.
A problémát egy fekete Volkswagen okozta, aminek a vezetője nem talált parkolót, ezért megállt a villamossíneken, és lelépett. (A kocsi elején nem volt rendszám, hátul nem láttam...)
Az emberek elbeszéléséből és a néhány méterre levő közgyűlés épületéből rájöttem, hogy valami képviselőé lehet.
"A rohadék, mit képzel magáról!" és "Ezeknek mindent szabad?" - Az emberek kezdetben halkak voltak, aztán beindultak...
A villamosvezetők, és néhány hasonló egyenruhában ácsorgók (talán ellenőrök?) egyre jobban káromkodtak.
"Tegyük félre! Tegyük félre!" - Kezdték kiabálni néhányan elől. A tömeg közben nőtt, egyre közelebb kerültek a kocsihoz. Végül néhány tolni kezdték... volna. A kézifék be volt húzva, a kocsi meg sem mozdult.
Végül egyre többen állták körül, tologatták, emelgették, de hiába a buzdítás hátulról, alig mozdult.
"Hajrá! Hajrá!" - A tömeg belendült. Még többen állták körül, lökdösték, de nem mozdult.
Megjött a villamos Diósgyőr felől, a sofőr is megállt szemlélni az eseményeket. Akik eddig tolták, most félreálltak. Néhány percig tanácskoztak, közben néhányan ütögették az autó tetejét, motorháztetejét.
Közben valaki elhíresztelte, hogy a kocsi valami MSZP tag tulajdona.
"Mocskos kommunisták" - Hallatszott egy gyenge hang. Egy idősebb bácsika volt a villamos ajtajában. Az emberek újra körülvették a kocsit, és emelgetni kezdték.
"Gyújtsuk fel! Gyújtsuk fel!" A tömegből egyre többen skandáltak, és még többen körülállták.
Megjelent egy Mercedes (ez is a Közgyűlés épülete felől jött), dudálva akart átvágni a tömegen. Mintha leköpték volna...
A Volkswagen végül megadta magát, és csúszni kezdett. Egy puffanás jelezte, hogy most esett le a padkáról, kicsit oldalra dőlt, végül visszapuffant az útra.
Közben valaki megjegyezte, hogy mintha kicsit karcos lenne a szélvédő. Nem tudom, nem láttam.
A villamosok megindultak. Az elsőre szálltam fel, mintha még láttam volna egy öltönyös alakot a kocsijával elszáguldani... karcos volt.

Gyk: én nem borogattam semmit, csak csendes megfigyelő voltam!

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr53194492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása