Benéztem már valamelyik nap hozzájuk, erre ezzel fogadtak:
"<topmodeL> láttam LETI
<Döglött pocok> üdv
LETICIA ▪▪★★▪▪★≈☼TheSweetCat ☼≈★≈≈≈≈≈ Én azon döbbentem meg, hogy még papok is jóváhagyták és "felszentelték" :(((( ☼☼
LETICIA ▪▪★★▪▪★≈☼TheSweetCat ☼≈★≈≈≈≈≈ Milyen pap az ilyen? :((( ☼☼
LETICIA ▪▪★★▪▪★≈☼TheSweetCat ☼≈★≈≈≈≈≈ Döglött pocok válts nicket légyszi ☼☼
<Döglött pocok> ?
<topmodeL> ez az egész döbbenet
<Döglött pocok> mi a baj a nickemmel?
<Tünde Úrnő> laticia a dög ringyó
LETICIA ▪▪★★▪▪★≈☼TheSweetCat ☼≈★≈≈≈≈≈ pocok az a baj hogy izléstelen! ☼☼
<Döglött pocok> ízléstelen?
LETICIA ▪▪★★▪▪★≈☼TheSweetCat ☼≈★≈≈≈≈≈ Cseréld le kérlek! ☼☼
<Döglött pocok> láttál te már ízléstelent?:D"
Természetesen a Magyar Gárdát szidták, és természetesen én voltam "Döglött pocok". Ízléstelen... Le akartam írni, hogy Gyurcsány ízléstelenebb, de valószínűleg némítottak.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr24153694

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bloghu 2007.08.31. 11:15:58

[...]már valamelyik nap hozzájuk, erre ezzel fogadtak:" láttam LETI üdvLETICIA ..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása