Nervus 2007.08.23. 08:00

Vég - 8:00

A bejegyzést 2007.08.22-én 20:19 perckor kezdtem megírni és 2007.08.22-én 20:31 perckor fejeztem be, de csak 2007.08.23 08:00 perckor jelenik meg. A lentebb található szöveget kéretik úgy érteni, mintha 2007.08.23 08:00-kor írtam volna.

Ezekben a percekben kezdődik életem legszörnyűbb eseménye, melyet soha nem akartam megélni, most mégis muszáj. Nem tudom, hogy mi lesz a végkifejlet, de nem sok esélyt látok, hogy az jó legyen. Vajon mit csinálok most? Valószínűleg megpróbálom leállítani a kiugró szívemet és elmondani egy utolsó imát, mielőtt a pokolba taszítódnék. Talán most jelenik meg maga a Sátán, hogy beinvitáljon, és néhány szóval tönkretegyen. Neki semmi baja nem lesz - bár nekem sem, csak a tudat és az önmarcangolás -, nyugodtan fog kávét iszogatni a kollegákkal, majd pofánröhögni. Így ismertem meg én.
Vajon mit kaptam? Elviselhető vagy sem?

A következő időzített bejegyzés 08:30-kor jelenik meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr31146311

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Imagenes De Amor De Buenas Noches 2018.01.14. 01:39:32

Hol használhatunk szitanyomást? - Ötletes Blog - Ötletek és Hírek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása