Nervus 2007.08.23. 08:30

Vég - 08:30

A bejegyzést 2007.08.22-én 20:33 perckor kezdtem megírni és 2007.08.22-én 21:35 perckor fejeztem be, de csak 2007.08.23 08:30 perckor jelenik meg. A lentebb található szöveget kéretik úgy érteni, mintha 2007.08.23 08:30-kor írtam volna. (Írás közben volt 1 óra szünet).

08:30
Vajon most mi történhet? Talán már túl is vagyok az egészen? Túléltem? Valószínű, senki nem halt még bele. Vagy én leszek az első, legalább híres leszek. Legenda... :)
Ha sikeresen túléltem, akkor nincs gáz, lehet örülni - meg hazajönni és írni Gyurcsányról.
Ha sikertelenül túléltem, akkor gáz van, nem nagyon lehet örülni - hazajönni és délután írni Gyurcsányról.
Ha nem éltem túl, akkor végképp nincs gáz, lehet örülni - hát... akkor a Gyurcsányos poszt elmarad. Hehe.
Időzítek még egy bejegyzést 09:00-ra és 09:30-ra is, mert sose tudni, meddig húzódhat el - ha megérkeznék, elmaradnak, majd egy írok valóságos bejegyzést - valamikor.


A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr33146338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása