Nervus 2007.08.19. 23:22

Augusztus 20. II.

Ide valami szépet és tartalmasat szeretnék írni, csak nem biztos, hogy összejön a vihar és a sok meló miatt.
Bár amatőr meteorológus vagyok (vagymi), nem számítottam szinte semmire, hiszen Leninvárost Tiszaújvárost szinte minden elkerüli. Most meg körös-körül villámlik, néha dörren is egyet-kettőt. Nem kellemes ilyenkor gép előtt ülni, mégis muszáj.
Ahhoz képest, hogy néhány napja még csak kis esőket mondtak holnapra, ez egész csúnyán módosult viharos szélre és jégre. Meglepő lenne, ha idén is lenne egy komoly zivatar.
Emlékeztek még a tavalyi Nagy-Magyarországos-felhős hírre, miszerint a felhők pár percre szétnyíltak, a hézag éppen Nagy-Magyarországra hasonlított. Nem nagyon kerestem róla fényképet, hiszen nem vagyok az a tipikus Trianon-ellenes (erről egyszer majd bővebben).
Most mégis rájuk leltem, egész véletlenül:
http://href.hu/x/3c44
Kéretik megtekinteni a képeket, aztán véleményezni.

Holnap sok helyen mondanak beszédet szeretett politikusaink... Tojást dobálni szabad, de természetesen nem ösztönzök senkit semmire...
A híreket majd folyamatosan frissítem.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr84144041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása