Nervus 2007.08.06. 23:08

Triatlon III. nap

Elég ebből! Elég! Ez már maga a borzalom. Hihetetlen, ami itt történik.
1. Délelőtt megpróbáltam gyógyszert feliratni: 1 órát vett el az életemből, főleg, hogy az orvosnő még elment cigizni is.
2. Utána megpróbáltam lakást venni Miskolcon - nemsikerült, elég szar volt, tehát ha valaki tud, jelezhetne -.
3. Hazajöttem, és este 8 körül nekiindultam a Triatlon Nagyhétnek. (nem egyedül, nővérem minden jóban benne van ;]). Nos, ez a legigazibb arca. Úgy tudom, ma nem volt semmi sport, csak a buli. Már este 8kor is 12-15 éves lányok próbáltak "pasit fogni", legalább egy éjszakára. Akinek már volt, az megpróbált tőle gyereket szerezni - szerintem sikeresen.
4. Este 9 volt, dübögött a borzalom a mélynyomókból és mit láttam? PICI gyerekeket babakocsiban. Bizony, ki kellett őket hozni.

Nem részletezem. Mentem hányni. Jóéjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr30133961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása