Vajon van-e olyan betegség, hogy "matematikai analfabetizmus"? Ha nincs, akkor én teremtettem meg, tehát rólam kell elnevezni.
Ugyanis tuti, hogy az vagyok. Nem utálom a matekot, mert érdekesnek és jónak tartom, csak egyszerűen nem értem.
Ha értem, akkor egy-egy egyszerű feladat is eltarthat akár órákig.

Egyszerűen hihetetlen, hogy ilyen elmebeteg tantárgyak kötelezőek: állítólag fejleszti a logikát. Nekem azonban csak az idegrendszeremet omlasztja össze, főleg, hogy nem értem, mire jó: XXI. században élünk, egyszerűbb módszerek vannak a gyökalattháremezerhúsz kiszámítására, mint az, hogy kockás négyzetrácsos papíron ceruzával, manuálisan számoljuk ki.

Lehetne külön tanítás azoknak, akik egyáltalán nem értik az egészet.

Hülye vagyok hozzá vazze, a 4 alapművelet és az alapfokú hatványozás+gyökvonás után leálltam. Biztos valami kernelhiba.

Végülis mindegy, úgysem az alapján kell meghatározni az embereket, hogy értik-e valamelyik tantárgyat.
Múltkor jól leszerepelt előttem legalább 20 diák. Angol szövegben volt szó egy tüntetésről, és meg lett tőlük kérdezve jól, hogy ki a miniszterelnök.
Senki sem tudta. Pedig elitgimnázium tanulói.

Ők biztos értik a matekot is.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr6249296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdMiRaL · http://admiralblog.blog.hu 2007.12.24. 00:00:08

Roppant ismerős helyzet.Matekból bukdácsolok,mióta az eszemet tudom,semi mással nem lenne problémám.
süti beállítások módosítása