Nervus 2007.11.05. 13:48

Nyilas

Gratulálok azoknak az idiótáknak, akik szépen lassan beetették a magyar népet azzal, hogy jönnek a fasiszt náciak, és bántani fogják azt is, aki nem zsidó izraelita Talmud-hívő, szóval az nem, amit nem szabad kimondani/leírni.

Ma találkoztam egy ismerőssel a villamoson, és Nike póló volt rajta is, rajtam is. (rajtam fekete - ez már egy jel arra, hogy náci-e vagyok)
Kiderítettük, hogy az nem is pipa, hanem nyíl, mert csak görbítve van.
Én (a marha barom) bevágtam, hogy "jaj, akkor most nyilas pólónk van". Erre a szóra síri csend. Minden abszurdisztáni elkussolt. "A nyilasok már köztünk járnak" - gondolhatott mindenki erre.
A következő megállónál leszálltunk. Mindenki gyanakodva méregette a nácikat!

Juteszembe, akkor a törvénynek védenie kéne a Magyar Gárdát is...

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr63219086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása