Nervus 2008.05.20. 17:05

Chiaro

Szeretem, ha utálnak. Vagyis nem azt, ha utálnak, csak azt, ha ezt közlik velem. Tisztelem azt, aki hajlandó a szemembe mondani / megírni nekem, hogy "nézd, szerintem te egy barom vagy."
Azt hiszem az a legnagyobb gerinctelenség, ha valaki csak a hátam mögött mondja el rólam a véleményét, a pofámba pedig semmit, rosszabb esetben vigyorog.

Azt meg legszívesebben tarkónbasznám egy gyalogsági ásóval, aki úgy alkot rólam véleményt, hogy nem vagy csak felületesen ismer, esetleg valami hülye pletyka alapján ítél el.
Dögöljetek meg maguk is.
Úgy szeretem Önöket.

Napi rinyarovatunkat olvashatták.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr57478869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blöblö 2008.05.31. 15:58:08

őőő helyesbítem! Dögöljenek meg maguk
süti beállítások módosítása