Nervus 2007.12.15. 12:47

Kedves Pilu!

Kedves Pilu!

Levélben már leírtam a véleményemet, de úgy gondolom, hogy ideje ezt a nyilvánosság előtt is megtennem.

Kaptál az elmúlt napokban hideget-meleget a Magyar Gárdáról szóló posztod miatt, bár úgy érzem, hogy
sajnos leginkább csak hideget.
Azzal a poszttal nem tudok teljesen egyetérteni. De azzal, hogy a Magyar Gárda kicsit nevetséges: sajnos igen. Valóban nem csinálnak semmi "hasznosat", bár az utóbbi felvonolásuk hasznosabbnak mondható a parlagfűirtásnál.
Viszont a kérdésed jogos: van cigánybűnözés, de mi erre a megoldás?
Mert valóban megoldás lenne a marhavagon is, de az nem értelmes, normális emberekhez méltó! Mi alapján végeznék ki a cigányokat? Válogatás nélkül, mint a zsidókkal tették?

A következő posztod [»Független] azonban kimondta az én gondolataimat is. Írtam már én is ilyesmit, de nem ilyen tételesen.
Eddig, amikor blogot írtam, belegondoltam, hogy mit mondana erről ez meg az, és néha még módosítottam is emiatt.

Ezentúl azonban nem fogok foglalkozni azzal, hogy mit szólna hozzá akárki, mert az az én véleményem, amit nem fog módosítani senki más véleménye!
Pilu: te pedig ne add fel, ne foglalkozz a többivel, csináld tovább a zenéidet, írd a blogod a saját véleményeddel. Ha pedig lezsidóznak/náciznak: mindig lesz melletted valaki.

Üdv:
nervus

ui: Akik meg azt mondják, hogy neked ezért fizetnek: azok aztán még nagyobb marhák...

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr95264779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása