Nervus 2007.10.24. 09:16

Magyarok!

Két üzenetem van, két csoporthoz.

Az első azokhoz szól, akik részt vettek a mai nap eseményeiben.
Ti oktalan, idióta barmok!
Gratulálok nektek! Gratulálok, hogy sikeresen elkúrtátok ezt is!
Elsősorban gratulálok azoknak, akik kint voltak a FIDESZ rendezvényén, majd sétáltak egyet Viktorral a Terror Házához, ahol a FIDESZ parancsára letették a gyertyát, majd nyugodtan hazamentek. Hazamentek, mert majd jön a népszavazás! És természetesen Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök Úr azonnal lelép a színről. Vagy dézsmáljuk meg a kávékészletet, hátha felháborodik, és lemond. Esetleg várjunk, amíg éhen nem hal a saját reformjaitól.
Természetesen gratulálnom kell, hiszen hívtak titeket a Gyorskocsi utcába is, ám ti összevesztetek a Kossuth téren, hogy az '56-osok terére menjetek-e, vagy inkább Toroczkaiért. Mi is volt a téren? Néhány vers meg némi beszéd, semmi más. De nektek oda kellett menni, hátha odasétál Gyurcsány is, és bekiabálhatunk neki ismét, amitől ő megijed.


A második azokhoz, akik nem vettek részt. Itt _nem_ gondolok az idősekre, a messze élőkre, vagy a betegekre. (én utóbbiak közé tartozom most).
Az ország szégyenei vagytok!
Igen, azok vagytok! Ültök otthon békésen, megmondva, mit hogyan kellene csinálni, de ha tenni kell, akkor meghúzódtok.
A mai napból elég sokat töltöttem a Szent Korona Rádió IRC-csatiján. Gondoltam itt csupa értelmes, jobboldali személlyel lesz majd dolgom, akikkel együtt megbeszélhetjük a jelenlegi helyzetet.
Csalódtam. Volt, aki szólt értelmeset is, de a legtöbb hozzászólás ilyen szinten zajlott:
"már vége" "nincsenek is ott" "hehe, benzinkút mellett lakom, csináljunk molotovot" "a mol jobb" - és hasonló idiótaságok.
Itt jelentek meg az igazi magyarok, megmondva, mit hogy kell. Kiderült, hogy max. 14 évesek lehetnek... "anyám mondta, hogy tüntetés van, én meg szaladtam, és elcsúsztam a szőnyegen, azért nem vagyok kint".
Amikor nyílt chaten szórakoztok azzal, hogy gépfegyvereket hoztok be október 23.-ra, és ezt el is hitetitek másokkal: akkor kéne titeket jól seggberúgni!



Toroczkai Laci és Budaházy Gyuri!

Nem volt alkalmunk személyesen még soha beszélni. Mikor Ti hívjátok a tömeget, megy veletek. Segítsetek a magyarokon továbbra is, mert nélkületek csak birkák!

Szánalmasak vagytok! Szánalmasak vagytok az Y-tervetekkel, szánalmasak vagytok a Viktor! Viktor! kiáltásaitokkal!
Okosak vagytok a TV elől, miután leültetek elé a Tescobol hozott sörötökkel!
Elhiszitek, hogy a zsidók megveszik az országot, mindenhol zsidókat láttok, bármit elhisztek, csak azt nem veszitek észre, amit kéne!

Egyedül azokra vagyok büszkék, akik hajlandóak tenni is valamit!

Csalódtam bennetek. Csalódnom kellett bennetek. Azt hiszem, hogy sokan mások is csalódtak bennetek.
Utolsó reményünk: október 26.
Vagy marad a Viktor! Viktor!

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr42205644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása