Ezt is kénytelen vagyok jegyzettömbben írni, mert közben Adobe Illustratort telepítek -igen, meg akarom tanulni a vektorizálás, és igen,
Athinának köszönhetem az ötletet-, szóval:
eszembejutott ezen a késői órán egy drága tiszaújvárosi osztálytársam, aki informatika tagozatra járt velem.
Tudtam, hogy általánosban ő volt a "sztár", mert állítólag értett a gépekhez, ezért abban a hitben éltem, hogy ő aztán valóban profi.
Aztán amikor összekerültünk az osztályban, és felkerült az MSN partnereim közé is, egyre inkább fény derült arra, hogy az informatika
világában nagyanyám hamarabb eligazodik, mint ő.
Rettentő kérdései voltak (pl. mi az a skype, hogy kell használni a google-t stb.). Ezeket még el is néztem, hiszen egy kis faluban élt,
ahová nemrég került be az internet, és úgy gondoltam, hogy ezek a hiányosságok az addigi nethiánynak tudhatók be.

Utána jöttek nagyobb gondok:

Valamit leírtam neki, másnap már azt a saját ötleteként mesélte.
Bármit mondtam neki -bár nem volt bizalmas-, azonnal elpofázta mindenkinek.
Rámállította a 12-13 éves húgát is, aki nem szállt le rólam szinte soha.
Mellesleg egy nagy marha volt.

No, de ez is mellékes. Aztán jött egyszer, hogy van valami baja a Windowsnak, és újra kell tenni. Mondom hajrá, tedd.
De azt hogy kell? Itt bedobtam a wtf arcot, és vártam, hogy mikor röhögi el magát. Nem tette, totál komolyan kérdezte. Ő,
a nagy informatikus, aki azelőtt közölte velem, hogy én semmit nem értek a PC-hez.
Végül többször elrontotta, és végül SZERELŐT kellett hívnia a gépéhez.
Utána jött a kérdés: a fotósopp telepítésénél baj-e, ha átállítja a nyelvet.

És a legmegdöbbentőbb: Ő jeles lett informatikából, én közepes. Ő nem volt tisztában a Pascal vagy a Delphi kezelésével, nem tudott sem
HTML-ben, sem PHP-ban, amikor én notepadban csináltam a weboldalt órán, ő frontpédzsel (elkúrta, nem kicsit, nagyon).
Őt beprotezsálták olyan helyekre, ahova árva vagy félárva gyerekek kerülhettek volna be.

Mellesleg azért járt íjazni, mert meg volt győződve, hogy Erdélyt nyilakkal fogjuk visszafoglalni a franciáktól, mert azok élnek ott.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr84203374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása