Ismét lakásügyben jártam Miskolcon, és két idegesítő emberi lénnyel is találkoznom kellett.
Az első egy villamosvezető volt, aki meg volt győződve, hogy aljas csalók vagyunk (én és 2 családtag), mert nem az első lyukasztót használtuk, hanem a középsőt. Ez mocsokság, azért van szerte a villamoson ilyen aranyos szerkezet.
A főmarha azonban egy kis huszonéves buszsofőr volt (buzi), aki felháborodott, hogy a külső gombbal ki mertem nyitni a hátsó ajtót, mert ő el akart menni. Régebben ezt lehetett is, nem szólt érte senki. De ez!
- Jegyeket bérleteket kééérem. - Anyád, ma mindenki a jegyeken lovagol, nem mindegy, hol lyukasztunk? - És ne tessék még egyszer hozzá nyúlni az ajtónyitóhoz. - Jó. Fél perc múlva bekapcsolt valami a kis fejecskéjében, és rájött, hogy valaki TÉNYLEG hozzányúlt a Szent Ajtónyitó Szerkezethez, és ez az ÁLTALA vezetett buszon történt, ezért elkezdett rikácsolni.
- Micsoda szemtelenség, hogy mernék én ilyet, és még jegyük is, se bérlet - Mivan? Ott lyukasztottam ki a pofája előtt a jegyet, ő meg veri a nyálát, hogy még az sincs.
Az úton folyamatosan pofázott, senki nem értette a buszon, hogy mi a baja...
Leszállnánk, ott állunk az ajtó előtt, de a mocsok nem nyitja ki, csak leghátul.
- Kinyitná?
- Szégyelljék magukat! - és kinyitja.
- Mi lenne, ha kussolnál, mielőtt lenyeled a kormányt? - De ekkor már be is zárta az ajtót és a gázra lépett.

Innen is üdvözlöm a 14H járat vezetőjét Miskolcon!

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr4142642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Claus 2007.09.11. 00:12:33

Kedves Nervus/olvasók!

Másodjára jártam Miskolcon, csodálatos város, félreértés neessék!
Augusztus 1-én, kedvesemmel az 1-es számú villamoson utaztunk, az óriási tömeg miatt sajnos nem tudtuk időben érvényesíteni menetjegyeinket, amit még előzőleg vásároltunk meg, 720Ft-ért.(Mert ugyebár oda-vissza útra!)A következő megállónál elég sokan száltak le, szóval meg tudtam már közelíteni a hőn áhított jegylyukasztó berendezést!Jegyek elő, lyukasztás!Mire felnézek egy (még akkor) kedves hölgy a körülöttem állóktól jegyeket bérleteket kér ellenőrzés céljából!.Már előre féltem, s éreztem vesztem! Kedvesemhez vissza, kezébe nyomtam a jegyét, közben heves kattogás a járművön!!! Odaért a hölgy és közölte velem hogy az ÉRVÉNYES jegyeinket nem fogadja el, mivel csak azért lyukasztottam, mivel hogy megláttam őt.Próbáltam megmagyarázni a dolgot, hogy a nagy tömeg miatt nem sikerült időben érvényesíteni jegyeinket.Persze erre jött is a diplomatikus válasz, hogy:Kellett volna szólni a kedves utastársaknak, hogy engedjenek, érvényesíteni szeretnék! Erre elpirultam!Én lennék a hülye?! Biztos! Személyigazolványt kért! Természetesen próbáltam menteni a menthetőt és nem kellemetlenebb helyzetbe hozni magunkat...Leszáltunk a villamosról, mivel a pesti módi, hogy a villamos nem indul el amíg a bliccelő el nem hagyja a járművet. A megállóban ismételten elkérte az iratainkat, közben lobogtatva az ÉRVÉNYESÍTETT jegyeinket.Mire emberi hangon szólok hozzá, egy váratlan pillanatban előránt egy mobiltelefont, hogy most ő rendőrt hív, és hogy azt megjárom, mert annak ugye költségei lesznek!Szégyenemben (mivel ugye nem egyedül utaztam!) átadtam a papírjaimat, természetesen barátnő is...Felajánlotta a helyszíni bírságot, ami \"csak\" 2000Ft, de ha csekket ír azon már 4000Ft-os összeg fog szerepelni.Dühömben csekket kértem!Csekk kitöltése közben rákérdeztem hogy az érvényesített jegyeket visszakaphatnám esetleg, vagy azoknak mi lesz a sorsa.Azokat-elmondása szerint-a büntetési jegyzőkönyvhöz kell csatolnia.360Ft az egy megállóért és további 8000Ft az emberséges viselkedésért. Közöltem vele hogy panasszal fogok élni ellene, és hogy igazolja magát. Erre csak azt közölte velünk, hogy a száma megtalálható a csekken! Se név, se semmi...Bájosan elbúcsúztunk egymástól, Ő folytatta napi portyáját a tömegközlekedési járműveken.A további utazásunk során egyből jegylyukasztó, idős hölgyeken, babakocsis kismamákon átgázolván, a menetjegyet érvényesíteni! Félreértés neessék! Én nem Miskolc várost szólnám le, csak azt az egy, arrogánsan, embertelenül és (már bocsánat) undórítómód \"beszélő\"-eljáró jegyellenőrnőt! Jogosnak tartom viszont, ha valaki bliccel, azt büntessék meg, de normális hangon és ne azokra a túristákra száljanak rá, akik teljesen normálisan utaznak(-tak), illetve próbálnak(-tak) utazni. A továbbiakban panaszt nyújtok be a Tisztelt MVK ZRt-nek, a jegyellenőrnővel szemben, továbbképzését- , valamint személyes adatait kérem a további polgári per megkezdéséhez.
A büntetéseket befizetjük(-tük)! A kirándulásunk tönkrement... Tanulságos eset mindenkinek! Elnézést kérek ha elragadtattam magam, de még a mai napon is fel tudom magam húzni ezen az egészen! Köszönöm hogy végigolvastátok! További jó utazást mindenkinek:) Üdvözlettel: Claus
süti beállítások módosítása