Nervus 2008.05.08. 22:56

Elég!

Nos, akkor ideje, hogy megpróbáljak végre _igazán_ őszintén írni. Eddig tudtam nyelni, most már nem megy.
Egyre inkább elegem van a magyar jobboldalból. De mondhatjuk azt is, hogy az egész magyar virtusból.
Elviseltem/elviselem a "Vesszen Trianon!"-t skandáló, állandóan Kárpátiát hallgató, mindenütt turulusárpádsávoscímeres magukra szögező "nagymagyarokból". Elfogadom, hiszen Trianon egy fájó pont a magyar történelemben, de én tovább nem tudok lépni a sajnálkozásban.
2006-ban, az MTV-nél még én is hittem abban, hogy végre felébredtünk és újra olyanok lehetünk, mint elődeink voltak.
Október 23.-a után azonban a forradalom zászlaját egyre kevésbé lengette a szél. Az egész elindult egy lejtőn, aminek lassan az aljára érünk, s kénytelenek leszünk kivárni a 2010-es választásokat, mert a magyarok ismét bebizonyították a birkaságot.

Azóta minden sarokban zsidókat látunk, akik gonoszak és gyerekeket szeretnénk felakasztani.
Értem Tomcat, hogy mit akartál ezzel elmondani, de ez túl erős, még nekem is. Az is, hogy Vona Gábort karlendítésre akartad megkérni. Persze, csak 20-40 ember látta volna, de másnap már minden médium azt zengte volna, hogy a Jobbik elnöke náci nézeteket vall.
S az, hogy azt, aki ellentmond, »leszidod, szintén nem helyes.
Legalábbis szerintem nem.

Szeretem Magyarországot, de a jelenlegi helyzetre nem tudok büszke lenni, sajnálom.
Persze ez nem jelenti azt, hogy Gyurcsányista leszek, csak panaszkodtam egy sort.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr41460684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsidóvok 2008.05.30. 10:54:48

Én zsidó vok. Szóval ne szídjál minket te náci köcsög. Megtalállak és körülmetéltetlek. Gyurcsány egy jó ember. Szereti magyarokat nem úgy mint te. Te buzi náci fasiszta faszkalap hagyd abba a hülye írásaidat.

Nervus 2008.05.30. 10:59:56

Hűha, most meg kéne ijednem?:) Szereti a magyarokat? Biztos csak nyelvbotlás volt az a "kurva ország" annakidején, nyilván így fejezi ki a szeretét.
Mint említettem már se náci, se fasiszta nem vagyok, de az ilyen agyatlan antifasiszták ezt nem fogják felfogni soha. További kellemes szép napot :)

outlander 2008.05.30. 11:19:46

I speak just litle bit hungary but i see, you dont know, what you're talking about...
Hungary is very good chantry but "zsidók" and "cigányok"...

blöblö 2008.05.31. 16:02:22

ZSIDÓVOK ha nme teccik mért nem mész el??
süti beállítások módosítása