Nervus 2010.07.25. 03:15

Éljen a panel!

Milyen jó is az élet úgy, hogy pár centis fal választ el egy másik embertől, aki lehet egy jófej lény, vagy egy szellemi nyomoronc.
Hála az égnek az utóbbiakkal mindig megáld a sors, mint itt az új lakásban is.

Történt egyszer, hogy becsörtetett hozzám a tulaj, áttörve a REM-fázisomat, hogy közölje, hogy panaszkodtak rám a szomszédok (finom WTF fej bevág), miszerint itt minden éjjel bulik mennek (morcosodó WTF fej), az emberek tömegével jönnek-mennek és a rendőrök felszólításaira sem hallgatunk el (WTF?).

Udvariasan elmagyaráztam, hogy ilyen aztán rohadtul nincs, összesen 3 fő volt a max létszám a lakásban + én.

Történt aztán, hogy ma tegnap felcsöngetett hozzám egy szőke hajú nő, akiről kapásból azt hittem, hogy Jehova tanúja, majd közölte, hogy ő a felügyelő. Mondom "bocsánat, milyen felügyelő?". Hát a lakásfelügyelő.
Megpróbáltam nem kiröhögni, végülis piros kötényben álltam ott férfi létemre, szóval mondtam, hogy dejó önnek.
LakásFelügyelő:"Ön itt lakik?"
Nervus:"Nem, betörtem és palacsintát sütök, mielőtt kifosztom a lakást."
LF:"Ne vicceskedjen, mit csinál maga itt egész nap?"
N:"Hadd ne részletezzem az életemet."
LF:"Panaszkodott magára az alatta lakó hölgy, hogy egész éjjel zaj volt. És én is hallottam 2 házzal arrébb."
N:"Az nagyon jó, merthogy én nem csináltam semmit."
LF:"Beszélgetett! Az erkélyen!"
N:"Bocsánat, leragasztom a szám."
LF:"Jobb is, legközelebb rendőrt hívunk és elvitetjük" -lelki szemeim előtt megjelent a zajongók börtöne, ahol csenddel kínozzák őket...
N:"Beszélgetés miatt hívja ki a rendőrséget? Na arra befizetek"
Köszönés és minden nélkül távozott.

Valaki magyarázza el, hogy reggel vagy akár este bűn-e az erkélyen beszélgetni, józanon, halkan, normálisan, miközben az utcán folyamatos a forgalom és az üvöltözés?

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr352174041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

minimini 2010.07.31. 13:10:57

én egy kisvárosban élek, ugyan ez a helyzet. pont azzal a szomszéddal van volt baj akinél a legvékonyabb volt a fal, gyakorlatilag az is zavarta ha megmoccantam, de két szobával arrébb történő kulturált beszélgetés miatt is átcsöngetett. szerencsére elköltözött, az új lakó egyszer sem szólt..
süti beállítások módosítása