Nervus 2008.12.31. 19:59

Újév, meg a faszom

Igen, így egy hónap után a magam tahó módjában. Íme vége a 2008-as évnek is, hogy rohadna meg. Az egész évben ami jó lett volna, azt én magam elkúrtam elbasztam. Azóta is a saját hülyeségem levét iszom.
Meg kéne kérdeznem a Gyurcsányt, hogy ő hogy bírja, mert én már sehogy.

Épp most olvastam a zindexen, hogy az emberek ilyenkor bizakodóbbak a jövő évet nézve. Hát a faszt. [Igen, csúnyán beszélek, és?] Nem vagyok bizakodóbb, sőt... egyszerűen rettegek a 2009-es év kezdetétől. Valahol mélyen talán él bennem egy kis hajszálnyi remény, hogy minden jobb lesz. De őszintén nem tudok ebben hinni. Most pedig, ha nem haragszanak, vagy ledöglök, vagy addig iszok, amíg tudok. Harmadik lehetőség nincs, esetleg az, hogy sírva várom a csodát. De legalább az év utolsó óráit tartalmasabban kéne eltöltenem, holott pont én mondtam mindig azt, hogy leszarom az egész tetves szilvesztert. Most még jobban átkozom, mint valaha.

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

[Olyan nincs, hogy BUEK. BÚÉK van, mint Boldog Új Évet Kívánok. Nehéz ezt megérteni?]

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr92850836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása