45:43. Idáig hallgattam meg a Bombagyár legújabb rádióadását. Tovább egyszerűen nem óhajtom hallgatni. A "Sieg Heil!" és a "Kitartás! Éljen Szálasi!" köszöntés megtanítása számomra nem gyengén túlzás.

Az, hogy megfenyegették, szerintem hazugság, vagy csak nagyon jól takargatta, hogy fél.
De.
"A zsidónak ne köszönj így, mert az zokon veszi, azok ez ellen küzdenek. Ha magyarral találkozol, akkor nyugodtan így: "Kitartás!" - fölemelt karral szépen..."

Nem vagyok zsidó [legalábbis tudtommal nem], de én is zokon venném, ha valaki Kitartással vagy Sieg Heil-el köszöntene.
Emberek, el kéne azért gondolkozni. Miért kell a magyar jobboldalt egyre mélyebbre süllyeszteni?
És még mi csodálkoztunk, hogy az emberek felháborodtak a Magyar Gárdán, hogy lefasisztáztak minket. Akkor még legalább nagyjából alaptalan volt, de így mi magunk adunk okot arra, hogy nácinak tituláljanak minden jobboldalit.
Nem elég, hogy a kurucinfó rasszista fröcsögése miatt határozzák meg a jobboldalt egyre többen, a jobboldaliak is rontják a helyzetet.

Miért akarunk mi győzelmet, ha náci jelszavakra tanítunk valakit, aki azt se tudja, mi az?

Egyébként ezzel a poszttal egyidőben veszem le a kurucinfó bannerjét... én magam sajnálom, hogy kitettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr57314562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szubotaj 2008.01.31. 15:13:13

Hülyét csináltak belőle, ez volt az eszköz. Csak egy torz tükröt tartottak a mediazabalok elé: Ilyen birkát kedvelsz, azt sem tudja, mit beszél. Csapdába csalták, ez a lényeg, nem a kitartás s egyéb szövegek. Arról meg mindenki maga döntse el, jo vagy nem, en az egyetemen annyit tanultam, h az valami szörnyű ember volt, nem is ember, egy monstrum. DE! Amig nem olvastam semmit Szálasitól, addig nincs saját véleményem róla. Gömbössel pl semmi gond. A holomitosz hazugságnak tünik. Akkor???

Főnix · http://fonix.blog.hu 2008.02.18. 22:51:13

Mivel válaszként nem szeretnék ide egy egész bejegyzést beilleszteni, pofátlanul ideteszem az ehhez kapcsolódó bejegyzésem linkjét, aztán majd ha sérti a jobboldali->focihuligán ->árpádsávos->náci Szabályokat, úgyis leveszed.

fonix.blog.hu/2008/02/05/fekete_pako_a_bombagyarban_1
süti beállítások módosítása