Nervus 2007.08.23. 23:00

Igazság

Eredetileg ezt a cikket holnapra szántam volna, de rájöttem, hogy semmi kedvem Gyurcsányról írni, majd az lesz holnap. Most jöjjön a teljes igazság a ma reggelről.
Jajongtam itt, mint egy óvodás, aztán amikor már ott voltam, rájöttem, hogy nincs semmi félnivaló. (Általában ez így van.) De hol is voltam?
A borzalmas és fenyegető dolog egy matek vizsga volt. Nem kivégzés, hanem csak egy egyszerű vizsga. Csakhogy előttem mindenféle ijesztő képek tornyosultak elvetemedett cigányokról meg egyéb ijesztő dolgokról, és el se akartam menni, hiszen oda csak a veszélyes hülyék jutnak csak el, és az egész egy nagy szégyen.
A nagy magyar igazság azonban nagyon nem ilyen. A matekra érkezők között csak 1 (talán 2?) cigány volt, de a normális fajtából. Volt jónéhány lány is, és senki nem festett valami ijesztően. Hamarabb beszélgetek el velük, mint azokkal, akik becsületesen néznek ki és kitűnő tanulók, de minden este isznak és drogoznak, vagy éppen nem tudják, ki a miniszterelnök. Vagy 16 éves korukra már 35 éves "barátjuk" van. És ez még csak az enyhébb, az egyik legdurvább a sztori végén lesz.
Remek, írásbeli vége, hát, van 1 óra, mindenki menjen ahova akar.
1 óra múlva visszamegyek, jól elkeveredek, elkések stb. Aki nem érte el azt a százalékot, amit akart, az szóbelizhetett. Hm. 3%-ért indultam.
Mi volt a feladat? Az, amit az előtt össz-vissz 1 órával nem tudtál írásbelin. Magyarul az esély 0. Összeszedtem még pár pontot, oké. Erre elküldtek a búsba. Nadejó.
Lementem a tanári folyosójára, és mit leltem ott? Egy szép díszes oklevél, rajta annak a kislánynak a neve, akiről egyszer már írtam - aki a kis seggéről tett ki képeket a pina.hu és hasonló oldalakra. Régebbi olvasóknak egy »link
Hopp, valamit kifelejtettem - szándékosan. A folyosón találkoztam egy aranyos lánnyal, akivel egész jól elbeszélgettünk - ő is egy áldozat volt, remélem sikerült -. Ha véletlenül olvas, jelezzen már legyen szíves: nervus.v@gmail.com
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nervus.blog.hu/api/trackback/id/tr27147433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása